Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
5,99
Экономия:
0,72 (12%)
Со скидкой*:
5,27
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:199478
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016.g. - 2017.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi, tās struktūru, pedagoģiskā darba virzieniem    4
1.1.  49. Pirmsskolas izglītības iestādes pamatinformācija    4
1.2.  Gada plāns    5
1.3.  Iestādes koncepcija    6
1.5.  Iestādes dienas rits    6
1.6.  Pedagoģiskā darba uzdevumi    8
2.  Izzināt un analizēt pirmsskolas sadarbības formas, pamatojot ar teorētiskām atziņām. Veikt skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīzi    9
3.  Analizēt izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu atbilstību pirmsskolas vecuma bērnu attīstībai (10 aktivitātes vēro)    11
4.  Veicināt studenta profesionālo pilnveidi, iesaistoties un organizējot pedagoģisko procesu pirmsskolā, atbilstoši pirmsskolas izglītības iestādes darba plānam (15 aktivitātes vada)    19
5.  Sistematizēt un apkopot prakses materiālus    30
  Izmantotā literatūra    32
Фрагмент работы

5.Sistematizēt un apkopot prakses materiālus.
Šajā darbā mēģināju atspoguļot pirmsskolas izglītības iestādi, tās pedagoģiskā procesa plānošanu, analizēju pedagoģiskās situācijas saistībā ar teorētiskajām atziņām, izvērtēju, analizēju pedagoga izvirzīto uzdevumu, metožu, līdzekļu atbilstību bērna attīstībai dažādās aktivitātēs, izvirzīju uzdevumus izvēlētajai aktivitātei, lai būtu aktuāli un atbilstu pirmsskolas vecuma bērna vajadzībām, interesēm, izmantojot dažādas metodes, paņēmienus, materiālus, rotaļas, spēles u.c.,nodrošinot bērna aktivitāti. Veicu savas pedagoģiskās darbības analīzi. Prakses laikā saņēmu pieredzi, no kā tagad varu paildināt savās nelielās teorētiskās zināšanas un bieži vien ir tā, ka teorija no prakses var atšķirties un jārīkojas ir atbilstoši sitācijai nekā tas ir rakstīts grāmatā pēc kādas atziņas, jo gan katrs bērns un katra sitācija var būt atšķirīga.
Centos sadarboties ar bērniem gan tiešā, gan netiešā veidā kā arī izmantot dažādus pozitīvus stimulus lai aktivizētu bērnu darbību, veicinot bērnu patstāvību, pašapziņu un mērķtiecību dažādos darbības veidos. Dažbrīd varbūt vadot kādu aktivitāti apmulsu, bet vienmēr bija sasniegts pozitīvs gala rezultāts, par ko ir vislielākais prieks. Šajos divos mēnešos papildināju arī interešu centra saturu, tas mainījās atkarībā no nedēļas tēmas. Tika mainītas grāmatas, uzskates materiāli. Bērnu celtniecības stūrītis, leļļu stūris arī tika papildināts, jo divas ģimenes dāvāja papildus rotaļlietas.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/199478

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация