Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:637365
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

3. Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pedagoģiskās darbības pašvērtējums par praksi kopumā PII “Ābelīte” 3 – 4 gadus vecu bērnu grupā

Pedagoģiskā saskarsme ar bērniem, manuprāt, bija izveidojusies ļoti laba, jo bērni nebaidījās no manis, ar interesi klausījās manā teiktajā. Gan no rītiem bērni gribēja, lai ar viņiem kopā darbojos gan spēles, gan ar plastilīnu, gan zīmējot. Spēju saskatīt bērnu vēlmes un to kas viņiem nepieciešams. Es domāju, ka man būtu nepieciešama ilgāks laiks, lai pilnība iepazītu visus bērnus un izprastu viņus. Spēju saskatīt un novērst konflikta situācijas, kas bija izcēlušās starp bērniem. Man patīk uzklausīt bērnus viņu stāstus un valodu. Izprast šos stāstus caur pedagoģiju, mēģināt izprast bērnu psiholoģiju šajos stāstos. Pats galvenais strādājot ar bērniem ir sadalīt uzmanību uz visiem bērniem un nepalaist garām kādu bērna saucienu pēc palīdzības. Svarīgi ir pievērst bērnu interesi, lai viņiem jebkas ko darām izkraistītu interesi darīt to kopā ar mani.
Ar PII “Ābelīte” vadītāju izdevās laba sadarbība, jo atcerējās mani no iepriekšējā gada prakses. Ar grupas audzinātājām sadarbība arī bija laba. Man patika ieklausīties viņu ieteikumos, jo uzskatu, ka cilvēkiem ar pieredzi ir vienmēr labāks viedoklis nekā cilvēkiem bez iepriekšējas pieredzes par bērnu audzināšanu pirmsskolas izglītības grupā. Par pedagoģiskā kolektīva kompetences līmeni liecina pedagogu garīgums, attieksme pret darba pienākumiem, iejūtība pret bērniem un vecākiem un vecākiem, vajadzība pēc pašizglītošanās, pedagoģisko un psiholoģisko zināšanu un prasmju līmeni. (Golubina, 2007,147)
Vienīgā sadarbība, kas man ar vecākiem izveidojās bija, kad no rītiem kopā ar audzinātāju sagaidīju bērnus nākam uz grupiņu. Grupas skolotājas sacīja man, ka bērnu vecāki ir laipni, atsaucīgi, izpalīdzīgi. Bērna sekmīga attīstība var rasties tikai pedagogu un bērnu ģimenes pārdomātas un saskanīgas sadarbības rezultātā. Sadarbības centrā ir jāliek bērna interese. Skolotājam kā personībai ir ievērojama loma bērna attīstības procesā, taču ģimenei ir galvenā loma bērna audzināšanā un attīstībā. Vecākus regulāri jāinformē par bērna izglītošanas procesu, uzvedību un darbošanos pirmsskolā, un par tiem pasākumiem, kādi tiek organizēti. (Golubina, 2007, 146)

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация