Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:412388
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Vērotais latviešu valodas un literatūras stundas apraksts    4
  Vērotais matemātikas stundas apraksts    8
  Vērotais dabaszinību stundas apraksts    10
  Vērotais sociālo zinību stundas apraksts    12
  Vērotais mājturības un tehnoloģijas stundas apraksts    14
  Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai    16
  Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai    17
  Īsais plāns matemātikas stundai    18
  Īsais plāns sociālo zinību stundai    19
  Īsais plāns dabaszinības stundai    20
  Īsais plāns mājturības un tehnoloģijas stundai    21
  Īsais plāns vizuālās mākslas stundai    22
  Izvērstais konspekts latviešu valodā un literatūrā    23
  Izvērstais konspekts matemātikā    27
  Izvērstai konspekts sociālajās zinībās    30
  Izvērstais konspekts dabaszinībās    34
  Izvērstais konspekts mājturībā un tehnoloģijās    39
  Izvērstais konspekts vizuālajā mākslā    42
Фрагмент работы

Secinājumi

Mācību un audzināšanas praksi veicu Kuldīgas novada pašvaldības Vārmes pamatskolā 2. klasē.
Mācību saturu atlasīju vadoties no klases audzinātājas ieteikumiem, jo man nebija zināma konkrēto skolēnu pieredze, zināšanu un prasmju līmenis. Plānojot mācību procesu, izvirzot uzdevumus, vadījos no katra konkrētā mācību priekšmeta standarta un programmas.
Lai sasniegtu izvirzītos uzdevumus, mācību procesā plānoju un pielietoju dažādas mācību darbības formas – gan frontālo, gan pāru, gan individuālo mācību organizācijas formu, kā arī skolēnu patstāvīgo darbību. Tāpat izmantoju arī dažādas mācību metodes un paņēmienus: manus un skolēnu stāstījumus, jautājumus un atbildes, pārrunas, demonstrējumus, darbu ar mācību grāmatu, darbu ar folkloras materiāliem, tabulu veidošanu, darba prezentāciju, skolēnu praktisku, patstāvīgu darbību, darbu ar konkrētai stundai sagatavotām darba lapām, u.c.
Katrā stundā mainīju šīs mācību organizācijas formas un metodes, lai stunda nebūtu vienmuļa un neinteresanta, lai pēc iespējas skolēnus mudinātu uz zināšanu un prasmju apguvi.
Mācību saturu un stundas tematus izvēlējos, vadoties no mācību satura plānojuma, savukārt, darba formas un metodiskos paņēmienus centos piemērot izvirzīto uzdevumu sasniegšanai.
Prakses laikā, iepazīstot skolēnu prasmes, spējas, zināšanas un pieredzi, plānojot mācību procesu, varēju izvirzīt uzdevumus, kas precīzāk atbilstu skolēnu vajadzībām, iepriekš gūtajām zināšanām un prasmēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация