Secinājumi
Mācību un audzināšanas praksi veicu Dienvidkurzemes novadā, Durbē, Ata Kronvalda Durbes pamatskolā 1. klasē.
Ņemot vērā esošo situāciju valstī un dažādu apstākļu sakritību dēļ (skolotājas sākotnējo vēlmi neņemt mani, jo tomēr šajā laikā, kas notiek valstī un skolotāju pienākumu palielināšanos, praktikants ir papildu slogs) ar jau esošo darbu bērnudārzā (darbinieku trūkumu) bija grūtības produktīvi veikt praksi, bet tomēr viss izdevās. Jāņem vērā arī fakts, ka dažas studiju lekcijas (dabas zinības, latviešu valoda, matemātika, mājturība) vēl nebija sākušas vai bija notikušas tikai vienu reizi, kuras laikā tāpat nebijām apskatījuši kā veidot nodarbību un kas jāņem vērā, tāpēc praksē nodarbības vadīju pēc klases skolotāja parauga un savām sajūtām. Protams, kad tagad ir pienācis decembris un daļa no šīm lekcijām ir pabeigtas man ir redzamas savas kļūdas, ko labot un pilnveidot man būs iespēja nākamajā praksē.
Apmeklējot nodarbības, ko vēroju, uzzināju, kā ir jāvada nodarbības, skolotāja bija vienmēr sagatavojusies ar papilduzdevumiem un uz visiem bērnu jautājumiem sniedza precīzas atbildes. Mācību saturu priekš nodarbībām atlasīju vadoties no klases audzinātājas ieteikumiem, jo turpināju viņas iesāktās tēmas, kā arī man nav bijusi pieredze un nav zināšanas ko šāda vecuma bērni apgūst, tikai teorētiskas nepilnīgas zināšanas no skola 2030. Skolēni man bija pazīstami, biju viņiem audzinātāja 3 gadus tāpēc viņu esošais zināšanu un prasmju līmenis man bija skaidrs. Plānojot mācību procesu, izvirzot uzdevumus, vadījos no katra konkrētā mācību priekšmeta standarta un programmas, izmantoju skola 2030.
…