Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:843232
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma darbības nozares raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    4
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    6
2.  Uzņēmuma tirgus nišas raksturojums    10
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    10
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    11
3.  Uzņēmuma tirgus mērķi    14
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    16
4.1.  Produkta apraksts    16
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    18
4.3.  Mārketinga komunikācijas    19
4.4.  Preču sadales un relizācijas varianti    21
5.  Uzņēmuma īss tirgzinību problēmu raksturojums un nepieciešamo izmaiņu priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikums    27
Фрагмент работы

Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi
Konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākajiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt lielāku peļņu. Mārketinga misija ir nodrošināt uzņēmumam priekšrocības konkurencē.
Latvijā ir daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar apdrošināšanu un tāpēc ERGO uzņēmumam ir pietiekami daudz konkurentu.

ERGO konkurenti ir
Balta
Baltijas apdrošināšanas nams
Baltikums
Balv
BTA,
If Latvija
Gjensidige Baltic
Grawe (Krājbanka)
2008. gada 30. jūnijā Latvijas Krājbanka pārtrauca sadarbību ar apdrošināšanas kompāniju Grawe), proti, banka turpmāk vairs nepārdos GRAWE apdrošināšanas produktus, kas it kā samazina konkurenci dzīvības apdrošināšanas sfērā.
Taču šī sfēra kļūst aizvien populārāka, tādēļ aizvien jaunas un jaunas kompānijas vēlas piedāvāt savus pakalpojumus Latvijas tirgū, kas ne tikai liecina par lielu konkurenci, bet arī par šīs nozares izaugsmes un nākotnes iespējām.
Tas lielākoties varētu būt saistīts ar demogrāfisko situāciju valstī un iespēju, ka drīz vien valsts vairs nespēs nodrošināt iedzīvotāju vecumdienas, proti, pensiju. Šo faktu pastiprina arī valsts izstrādātā politika, par 25% nodokļu atvieglojumiem, tādējādi stimulējot iedzīvotājus sākt domāt par savām vecumdienām. Šādu situāciju, manuprāt, vēlas izmantot neviena vien kompānija, jo šie pakalpojumi ir savā sākuma stadijā un tā arvien vairāk attīstās un paplašinās ar katru gadu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация