Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:288526
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Manuprāt, visas aprūpes problēmas bija viena ar otru saistītas un, risinot vienu, tika atrisināta arī cita.
Iegūtā informācija aprūpes veikšanai man bija pietiekoša, jo gan pacients, gan tuvinieki bija atklāti un nepieciešamā aprūpe tika pārrunāta ar ārstējošo ārstu, kur tika sniegta visa izsmeļošā informācija. Tas ļoti atviegloja darbu ar pacientu.
Manuprāt, pacients novērtēja manu darbu ļoti labi, jo nepārtraukti skanēja pateicības vārdi un pacients labprāt kontaktējās ar mani un kopā mums izdevās sasniegt ļoti labus rezultātus. Pacients bija ļoti apmierināts ar ārstēšanas rezultātu, jo visas problēmas, kas viņu traucēja iestājoties, tika atrisinātas un tika dotas rekomendācijas tālākai dzīvei ārpus stacionāra.
Aprūpes laikā komplikāciju un blakusefektu nebija.
Ar aprūpes plāna palīdzību es varēju katru dienu novērtēt pacienta stāvokli un salīdzināt to ar iepriekšējiem novērojumiem. Novērtējot pacientu iestāšanās un izrakstīšanās dienā, esmu sapratusi, ka aprūpes plāns bija labi izstrādāts un šim pacientam es neko nemainītu aprūpē, jo tas parādīja labus rezultātus.
Stacionārā pacienta aprūpē visiem iesaistītiem cilvēkiem ir liela nozīme. Šajā gadījumā ģimene sniedza lielu atbalstu, ārstējošais ārsts pareizi un rūpīgi izstrādāja terapiju un skaidri deva norādījumus, kurus pildīju es un māsu palīgi. Kopā esam sasnieguši labus rezultātus.
Tā kā viss ārstēšanai nepieciešamais stacionārā bija pieejams, problēmas nekas nesagādāja. Visas zāles, instrumenti un izmeklējumi bija pieejami.
Savukārt manas zināšanas un iemaņas visvairāk man palīdzēja veicot manipulācijas
(katetru ielikšana, medikamentu ievade u.c.), sekojot pacienta stāvoklim, jo problēmu gadījumā es varētu nekavējoties ziņot ārstam, protams, saskarsmes iemaņas palīdzēja dibināt kontaktu ar pacientu un viņa tuviniekiem.
Aprūpes laikā iemācījos sarunāties ar pacientu, izprast un definēt galvenās problēmas, risināt dažādas problēmas.
Šajā aprūpes laikā bija ļoti interesanti strādāt ar pacientu no iestāšanās brīža līdz viņa izrakstīšanai no stacionāra, jo viss aprūpes process tika veikts ar lielu interesi un vislielākais gandarījums ir redzēt kā pacients priecīgs aiziet mājās ar pateicības vārdiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация