Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:778892
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ko­merc­ban­kas vis­pā­rējs rak­stu­ro­jums ( no Ga­da pār­ska­ta )    3
1.1.  Ko­merc­ban­kas vie­ta tir­gū ( ie­ņe­ma­mā tir­gus da­ļa sva­rī­gā­ko pa­kal­po­ju­mu pie­dā­vā­ju­mā )    3
1.2.  Ban­kas or­ga­ni­za­to­ris­kā struk­tū­ra    6
2.  Ban­kas pa­sī­vās ope­rā­ci­jas, no veik­ša­nas kār­tī­bas    9
2.1.  Ban­kas ka­pi­tā­la struk­tū­ra ( no Ga­da pār­ska­ta )    9
2.2.  No­gul­dī­ju­mu ope­rā­ci­jas ban­kā    10
2.2.1.  Bez­ter­mi­ņa kon­tu at­vēr­ša­nas kār­tī­ba un do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na; skaid­ras nau­das iemak­sas un iz­ņem­ša­nas do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    11
2.2.2.  Ter­mi­ņa no­gul­dī­ju­mu rak­stu­ro­jums    15
  No­gul­dī­ju­mu vei­di, pro­cen­tu lik­mes; no­gul­dī­ju­mu pie­ņem­ša­nas no­for­mē­ša­na ( pa­rā­dīt uz vie­na no­gul­dī­ju­ma vei­da )    15
2.3.  Pa­rā­du vērts­pa­pī­ru emi­si­jas kār­tī­ba. Emi­si­jas pros­pek­tu struk­tū­ra. ( Ja ban­ka emi­tē vērts­ pa­pī­rus    20
3.  Kre­dī­tu da­rī­ju­mi ban­kā    22
3.1.  Kre­dī­ta da­rī­ju­ma iz­snieg­ša­nas kār­tī­ba, do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    23
3.2.  Kre­dī­tu ad­mi­nis­trē­ša­nas un uz­rau­dzī­bas kār­tī­ba    24
3.3  Lī­zin­ga da­rī­ju­mi ban­kā, iz­snieg­ša­nas kār­tī­ba un do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    25
3.4.  Fak­to­rin­ga da­rī­ju­mi ban­kā, iz­snieg­ša­nas kār­tī­ba un do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    26
4.  Da­rī­ju­mi ar mak­sā­ju­mu kar­tēm. To no­for­mē­ša­na    32
5.  Da­rī­ju­mi ar vērts­pa­pī­riem. Vērts­pa­pī­ru kon­tu at­vēr­ša­nas no­for­mē­ša­na. Vērts­pa­pī­ru pir­kša­nas/pār­do­ša­nas uz­de­vu­mu no­for­mē­ša­na    47
Фрагмент работы

A/s Lat­vi­jas Krāj­ban­ka var pa­ma­to­ti se­vi dē­vēt par ve­cā­ko ko­merc­ban­ku Lat­vi­jā. Tās dar­bība aizsā­kusies jau 1924. ga­dā, pir­mās Lat­vijas brīv­valsts lai­kā. Ak­ciju sabie­drības “Lat­vijas Krā­jbanka”( turp­māk tek­stā – Ban­ka vai Krā­jbanka ) 2003.gads dar­bībā un at­tīstībā ir bi­jis vai­rā­kiem no­zī­mī­giem no­ti­kumiem ba­gāts, ku­rus va­ram pama­toti uz­ska­tīt par li­kum­sa­karīgu no­slē­gu­mu ie­priek­šē­jo ga­du lai­kā uzsāk­ta­jiem Ban­kas pri­vati­zāci­jas proce­siem. Ir no­ti­kusi val­stij pied­erošās ak­ciju da­ļas iz­so­le par nau­du, ku­ras rezul­tātā Krā­jbankas pri­vāto ak­cion­āru loks ir paplaši­nā­jies, 99% ban­kas ak­ciju nonā­kot pri­vāto ak­cion­āru un ban­kas dar­binieku īpa­šu­mā.
Kā īpa­šu no­ti­kumu Ban­kas dzī­vē pār­skata ga­dā var ak­cen­tēt to, ka Krā­jbanka kļu­va par pir­mo Lat­vijas ko­mer­cbanku, kas iegu­vusi ISO 9001:2000 kvali­tātes vad­ī­bas sis­tē­mas ser­ti­fi­kātu. ISO ser­ti­fi­kāts ap­liecina, ka ban­kai ir no­zī­mī­ga vi­su iek­šē­jo iden­tificē­jamo pro­ce­su kvali­tāte, lai pa­nāk­tu ar­vien lie­lāku klien­tu ap­mieri­nātību ar Ban­kas pro­duk­tiem un ser­vi­siem, par pa­ma­tu ņe­mot klien­tu vie­dokli un klien­tu vēl­mes.
A/S Lat­vijas Krā­jbanka ir uni­ver­sālā tīk­la ko­mer­cbanka, ku­ra sniedz kvali­ta­tī­vus, uz mod­er­nām tehnoloģi­jām bal­stī­tus pakal­po­ju­mus uzņē­mumiem un pri­vāt­per­sonām Lat­vijā un NVS val­stu tir­gos par ce­nām, kas adek­vātas klien­tiem pievi­e­no­ta­jai vērtī­bai un ris­kam.
Ga­da no­ga­lē Ban­ka uz­sā­ka struk­tū­ras op­ti­mi­zā­ci­ju ar no­lū­ku sa­sniegt di­vus mēr­ķus - pirm­kārt, uzskaites fun­kci­ju cen­tra­li­zā­ci­ju, otr­kārt, lē­mu­mu pie­ņem­ša­nas tie­sī­bu de­cen­tra­li­zā­ci­ju. Šo pār­mai­ņu ne­at­lie­ka­mī­bu dik­tē­ja gan vis­pā­rē­jā si­tu­āci­ja ban­ku sek­to­rā, gan ne­pie­cie­ša­mī­ba ar pre­cī­zi struk­tu­rē­tiem cil­vē­ku re­sur­siem pa­veikt ie­spē­ja­mi lie­lā­ku dar­bu ap­jo­mu un pa­nākt vie­no­tu kva­li­tā­ti visiem pro­ce­siem Ban­kas tīk­lā. Ņe­mot vē­rā Krāj­ban­kas Stra­tē­ģi­jā dek­la­rē­tās per­so­nā­la po­li­ti­kas pa­mat­vēr­tī­bas - pro­fe­si­ona­li­tā­ti, lo­ja­li­tā­ti un kre­ati­vi­tā­ti, re­or­ga­ni­zā­ci­jas re­zul­tāts ir vērsts uz to, lai Krāj­ban­kas per­so­nā­lam tik­tu de­le­ģē­tas pla­šā­kas ie­spē­jas ap­lie­ci­nāt sa­vu pro­fe­si­onā­lo po­ten­ci­ālu. Pār­ska­ta ga­dā struk­tū­ras re­for­ma skāra Cen­trā­lās ad­mi­nis­trā­ci­jas pār­val­des un Rī­gas fi­li­āles. 2004.ga­dā to pa­re­dzēts tur­pi­nāt vi­sās Krāj­ban­kas struk­tūr­vie­nī­bās Lat­vi­jas mē­ro­gā.
A/S Lat­vi­jas Krāj­ban­ka ir uni­ver­sā­lā tīk­la ko­merc­ban­ka, ku­ra sniedz kva­li­ta­tī­vus, uz modernām teh­no­lo­ģi­jām bal­stī­tus pa­kal­po­ju­mus uz­ņē­mu­miem un pri­vāt­per­so­nām Lat­vi­jā un NVS val­stu tir­gos par ce­nām, kas adek­vā­tas klien­tiem pie­vie­no­ta­jai vēr­tī­bai un ris­kam.
Lat­vi­jas Krāj­ban­ka ir lī­de­re ban­ku pa­kal­po­ju­mu snieg­ša­nā pri­vāt­per­so­nām Lat­vi­jā. Ban­kai ir viens no pla­šā­ka­jiem fi­li­āļu un klien­tu ap­kal­po­ša­nas cen­tru tīk­liem val­stī, kas ļauj ēr­ti un ātr­i ap­kal­pot klien­tus vi­sās Lat­vi­jas pil­sē­tās un no­va­dos. Krāj­ban­kā tiek ap­kal­po­ti vai­rāk ne­kā 91% vi­su pri­va­ti­zā­ci­jas ser­ti­fi­kā­tu kon­tu Lat­vi­jā. Ban­ka ir ak­ti­vi­zē­ju­si pri­vāt­per­so­nu un kor­po­ra­tī­vo klien­tu kre­di­tē­ša­nu. Krāj­ban­kas dar­bī­ba ir vēr­sta arī uz kor­po­ra­tī­vo klien­tu pie­sais­tī­ša­nu, pie­dā­vā­jot vi­ņiem šo­die­nas un nā­kot­nes pra­sī­bām at­bil­sto­šus ban­kas pa­kal­po­ju­mus.
Jaun­āko teh­no­lo­ģi­ju ie­vie­ša­na al­laž ir bi­ju­si Krāj­ban­kas uz­ma­nī­bas cen­trā. Jau 2001.ga­da ok­tob­rī vei­ca pir­mo da­rī­ju­mu ar vied­kar­ti Krāj­ban­kas POS ter­mi­nā­lā, kā vie­na no pir­ma­jām ko­merc­ban­kām uz­sā­kām iz­sniegt vied­kar­tes. Va­ram le­po­ties arī ar Austrum­ei­ro­pā pir­mo ru­nā­jo­šo ban­kas au­to­mā­tu uz­stā­dī­ša­nu un ci­tām ban­kas ak­ti­vi­tā­tēm, kas pa­tī­ka­mi at­šķir Krāj­ban­ku pā­rē­jo ko­merc­ban­ku vi­dū. Ta­ču Krāj­ban­kas mār­ke­tin­ga po­li­ti­ka ne­kad nav bi­ju­si uz­mā­cī­ga, tai pat lai­kā – vien­mēr at­rak­tī­va ko­mu­ni­kā­ci­jā ar sa­bied­rī­bu.
Ban­kas pār­ska­ta ga­dā ir tur­pi­nā­ju­si at­tīs­tīt arī elek­tro­nis­ko no­rē­ķi­nu sis­tē­mas (ENS), pa­lie­li­not klien­tu ēr­tī­bas un pa­pla­ši­not sa­vu pro­duk­tu klās­tu. No 2003.ga­da jū­li­ja Krāj­ban­kas klien­tiem, ku­ri iz­man­to Elek­tro­nis­ko no­rē­ķi­nu sis­tē­mas – Tele­fon­ban­ku, On­li­ne ban­ku un Bi­ro­ja ban­ku ir ie­spē­jas veikt no­gul­dī­ju­mus elek­tro­nis­ki.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация