-
A/s "SEB Banka"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Uzņēmuma vispārīgs apraksts | 6 |
1.1. | Uzņēmuma tiesiskā forma, īpašumu forma, darbības vieta | 6 |
1.2. | SEB bankas vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozares attīstībā | 6 |
1.3. | Uzņēmuma darbības nozare un sociālo lomu izmaiņu ietekme | 8 |
1.4. | Svarīgākie uzņēmuma darbības raksturojošie rādītāji | 9 |
2. | Uzņēmuma vadības raksturojums | 10 |
2.1. | A/S „SEB banka” vadība, lēmumu pieņemšanas metodes | 10 |
2.2. | Vadības informācijas sistēmas | 11 |
2.3. | Optimizācijas un kalendārā plānošana | 14 |
2.4. | Stratēģiskie vadīšanas procesi AS SEB banka | 15 |
2.5. | Investīciju virzieni un realizētie projekti | 16 |
2.6. | Uzņēmuma kontroles vide | 18 |
2.7. | Kvalitātes vadības procesi | 18 |
2.8. | Loģistika AS SEB banka un piegādātāji | 19 |
3. | Personāla vadība uzņēmumā | 20 |
3.1. | SEB darbinieku kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs | 20 |
3.2. | Personāla plānošana, atlase, darbā pieņemšana, novērtēšana, virzīšana | 21 |
3.3. | Motivācijas politika un tālākizglītība, kvalifikācijas celšana | 21 |
3.4. | Darba koplīgums un pārstāvības tiesību īstenošana | 22 |
3.5. | Darba līgumu noslēgšana, uzskaite un darba samaksa | 22 |
4. | Mārketinga politika AS SEB banka | 23 |
4.1. | AS SEB banka mārketinga vide un mārketinga galveno elementu analīze | 23 |
4.2. | AS SEB banka tirgus segmentu analīze | 23 |
4.3. | Pakalpojumu pozicionēšana, dzīves cikls | 24 |
4.4. | Tirgus izpētes metodes un analīze | 24 |
4.5. | AS SEB banka saskarsmes metodes | 25 |
4.6. | Cenu politika uzņēmumā | 25 |
4.7. | AS SEB bankas reklāma un sabiedriskās attiecības | 25 |
4.8. | Pakalpojumu realizācijas kanāli AS SEB banka | 26 |
5. | AS SEB banka darbības rādītāji, raksturojums, finansēšanas avoti | 27 |
5.1. | AS SEB banka iekšējie finansēšanas avoti | 27 |
5.2. | AS SEB banka ārējie finansēšanas avoti | 27 |
5.3. | AS SEB banka brīvo naudas līdzekļu pārvaldība un kapitāla piesaiste | 27 |
5.4. | AS SEB banka finanšu analīze par 2008., 2007. gadu | 28 |
5.5. | Nodokļi, nodevas ko maksā AS SEB banka, nodokļu plānošana un to atvieglojumi | 30 |
Secinājumi | 31 | |
Priekšlikumi | 32 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 33 |
Secinājumi
1. Banka un tās meitasuzņēmumi (Koncerns) darbojas banku un finanšu pakalpojumu jomā. Bankas meitasuzņēmums un Koncerna galīgais mātes uzņēmums ir Zviedrijā reģistrēta banka Skandinaviska Enskilda Banken.
2. SEB bankas akcionārs, kura valdījumā 100% akciju, ir viena no lielākajām Skandināvijas finansu grupām – Skandinaviska Enskilda Baken (SEB).
3. SEB bankas misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā. SEB bankai jābūt augstas profesionālās kvalifikācijas, darbības efektivitātes, uzticamības un labas apkalpošanas etalonam visu Bankas darbībā ieinteresēto personu un institūciju vērtējumā.
4. SEB Bankā strādā vairāk kā 1200 speciālistu. Katram SEB darbiniekam ir jāievēro sekojošas pamatvērtības: atbildība, pastāvība, savstarpēja cieņa un profesionalitāte.
5. SEB banka ir universāla banka, kas apkalpo gan privātos, gan korporatīvos klientus, katrai klientu grupai piedāvājot pakalpojumus, pielietojot katrai no tām piemērotāko izplatīšanas kanālu.
6. Banka ir izvirzījusi sev finanšu mērķus, kas ir izstrādāti vadoties pēc kopējās SEB Grupas darbības stratēģijas un mērķiem.
7. 2008.gads SEB bankai bijis īpaši pārdomātas un sabalansētas darbības gads. Banka darbojusies laikā, kad Latvijas ekonomika saskārās ar laicīgi nesabalansētas attīstības radītajām negatīvajām sekām, kā arī ar negaidīti smago pasaules finanšu krīzi.
8. Lielāko daļu no bankas aktīviem sastāda izsniegtie kredīti - 79,09% no visiem bankas aktīviem.
9. AS SEB bankas peļņa uz 31.12.2008.g. sastādīja 29,51 miljonus latu.
Priekšlikumi
1. Galvenais bankas darbinieku uzdevums filiālēs un klientu apkalpošanas centros, gan arī jebkuram citam darbiniekam, kam ir kāda saskarsme ar klientu, ir prezentēt bankas tēlu, bankas produktus un pakalpojumus. Jebkuram darbiniekam šis uzdevums ir jāveic pareizi, lai klients būtu ieinteresēts sadarboties ar banku.
2. Piedāvāt studentiem, kuri iziet praksi AS „SEB banka” , vairāk darba uzdevumus un pienākumus, lai iegūtās zināšanas un pieredze palīdzētu nākotnes karjeras izaugsmē.
3. Iepazīstināt praktikantus ar datorprogrammām, kuras atvieglo darbinieku ikdienas darbu.
4. Vairāk veidot reklāmas kampaņas, kas informē par jaunākajiem bankas pakalpojumiem.
5. Informēt klientus, ka banka nav uzņēmums, kas nodarbojas ar īpašumu atņemšanu krīzes apstākļos, bet gan uzņēmums, kas tiecas uz veiksmīgu sadarbību.
6. Sniegt plašāku informāciju par bankas stāvokli un situāciju esošajā ekonomiskajā situācijā, finanšu rādītājiem un nākotnes plāniem, stratēģiju attiecībā.
7. Ņemot vērā to, ka finanšu tirgus joprojām atrodas attīstības stadijā banka varētu sniegt vispārēju apmācību vai pastiprinātu informāciju par šī tirgus pakalpojumiem klientiem, kas tiešām tajā varētu būt ieinteresēti. Tādā veidā sniedzot papildus informāciju pastāvīgajiem klientiem un varbūt arī piesaistot jaunus.
…
- A/s "Parex banka"
- A/s "SEB Banka"
- Prakses pārskats a/s "Parex banka"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Maģistrantūras prakses pārskats AS “Parex banka”
Отчёт по практике для университета26
-
Prakses atskaite AS "NORD/LB Latvija"
Отчёт по практике для университета60
-
AS "Hansabanka" prakses atskaite
Отчёт по практике для университета74
-
A/S "Rīgas Miesnieks"
Отчёт по практике для университета31
Оцененный! -
Prakses atskaite a/s "SEB banka"
Отчёт по практике для университета39
Оцененный!