Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:616442
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu    6
1.1.  Bankas darbības pamatprincipi    6
1.2.  A/s “Hansabanka” loma Latvijas banku sektorā    7
1.3.  A/s “Hansabanka” darbība 2002.gadā    9
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, kurā darbojas a/s “Hansabanka”    11
1.5.  A/s “Hansabanka” darbību raksturojošie rādītāji    12
2.  A/s “Hansabanka” vadība    15
2.1.  Bankas darbības mērķi un organizācijas struktūra    15
2.2.  Lēmumu pieņemšana un izpilde a/s “Hansabanka”    15
2.3.  A/s “Hansabanka” stratēģiskā vadīšana    16
2.4.  A/s “Hansabanka” realizētie projekti    18
2.5.  A/s “Hansabanka” realizētie sponsorēšanas projekti    20
2.5.1.  Izglītība    20
2.5.2.  Sports un veselīgs dzīvesveids    21
2.5.3.  Sociāli nozīmīgie projekti    21
2.6.  A/s “Hansabanka” organizatoriskā struktūra    21
3.  Personāla vadība uzņēmumā    23
3.1.  A/s “Hansabanka”strādājošo demogrāfiskais raksturojums    23
3.2.  Personāla plānošana un atlase    23
3.3.  Personāla motivācijas politika a/s “Hansabanka”    24
3.4.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas a/s “Hansabanka”    24
3.5.  Darba samaksas principi a/s “Hansabanka”    25
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    26
4.1.  A/s “Hansabanka” mārketinga nodaļas sastāvs un funkcijas    26
4.2.  Mārketinga vide a/s “Hansabanka”    28
4.3.  A/s “Hansabanka” pakalpojumi    30
4.4.  A/s “Hansabanka” klientu segmentācija    31
4.5.  A/s “Hansabanka” pakalpojumu dzīves cikls    32
4.6.  A/s “Hansabanka”produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū    33
4.7.  Tirgus izpēte    38
4.8.  Cenu politika a/s “Hansabanka”    38
4.9.  Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    38
5.  Vide, kurā darbojas a/s “Hansabanka”    40
5.1.  Bankas darbības prognozes, Latvijai iestājoties ES    40
5.2.  Monetārās politikas ietekme uz bankas darbību    40
6.  Uzņēmuma vadība un kontrole    47
6.1.  Iekšējās kontroles sistēma a/s “Hansabanka”    47
6.2.  Kvalitātes novērtēšana un tās ietekme uz a/s “Hansabanka” darbības rezultātiem    48
7.  Darba drošība un aizsardzība a/s “Hansabanka”    50
7.1.  Darba vides riska faktori a/s “Hansabanka”    50
7.2.  Darba drošības un aizsardzības organizācija bankā    50
7.3.  Vispārējās drošības un aizsardzības prasības    53
7.4.  Drošības un veselības prasības darba aprīkojuma lietošanā    53
8.  A/s “Hansabanka” darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    56
8.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    56
8.2.  Ārējie finansēšanas avoti    56
8.3.  A/s “Hansabanka” darbības ar vērtspapīriem    57
  Secinājumi    63
  Pielikums    66
Фрагмент работы

Banku darbības pamatprincipi

Banka ir kredītiestāde, kas izveidota kā akciju sabiedrība un veic banku operācijas (darījumus) saskaņā ar Latvijas Bankas izsniegto licenci.
Bankai ir tiesības dibināt uzņēmumus, filiāles (nodaļas), norēķinu grupas, piedalīties citās sabiedrībās, atvērt pārstāvniecības ārvalstīs saskaņā ar statūtiem un Latvijas Republikas likumdošanas aktiem, saņemot Latvijas Bankas un Finansu un kapitāla tirgus komisijas atļaujas.
Banka ir juridiska persona ar savu zīmogu, nosaukumu un firmas zīmi.
2002.gada 31.decembrī Latvijā darbojās 23 licenzētas komercbankas, ieskaitot vienu valsts banku un vienu ārvalstu bankas filiāli. Vairākas ārvalstu bankas – trīs Skandināvu un divas Vācijas bankas tiešā vai netiešā ceļā kļuvušas par stratēģiskiem investoriem Latvijas komercbankās.
Latvijas kredītiestāžu darbību regulē Finansu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) saskaņā ar “Kredītiestāžu likumu” un citu attiecīgo likumdošanu. Sākot ar 2000.gada 1.janvāri, noteiktais banku kapitāla minimums ir EUR 5 miljoni, kas ir nepieciešams, lai saglabātu bankas licenci. Papildus noteiktajam pamatkapitāla minimumam FKTK ir noteikusi piesardzīgus rādītājus, kuri bankām konsekventi jāievēro, lai saņemtu licenci bez darbības ierobežojumiem.
Bankas pienākums ir godprātīgi pildīt līgumsaistības un mutiskus solījumus, kā arī godīgi informēt sabiedrību par savu attīstību un jānodrošina, lai informācija par bankas pakalpojumiem būtu patiesīga un publiski pieejama.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация