Skolotāja pedagoģiskās darbības analīzes shēma
Pedagoģiskie uzdevumi:
Stundas laikā bērni izpildija daudz dažādu uzdevumu. Šīs stundas laikā bija praktiski attīstošie uzdevumi, skolēni klausija tekstu un ievieto vajādzīgos vārdus, tas attīstinā bērnu audiālo uztveri, kā arī bērni dauzd runā stundas laikā, tas attīstina viņu runāsprāsmi. Vispārīga stundas uzdevuma sastāvdaļa bija runāt, pareizi izrunāt vārdus, paradīt savas prasmēs tulkošanā. Skolotājai izdevas atrisināt uzdevumus stunad laikā, jo skolēni paradija savas prāsmes un zināšanās.
Stundas gaitā skolotāja mainija uzdevumu veidus, vispirms skolēni pildija viglākus uzdevumus, mutiski atbildot uz skolotājas jautājumiem, izstastot kas attelots uz bildēm, bet stundās gaitā viņi pāreja uz rakstiskiem uzdevumiem, un teksta lasišanu.
Pedagoģiskie līdzekļi un paņēmieni:
Stundas laikā skolotāja ievēroja katra skolēna priekšmeta zināšanas, piemerām skolotāja nepiespež pārtulkot un lasit tekstu tos skolēnus, kuriem ir grūtības šī mācību priekšmeta. Bija redzāmas ka skolotāja ar prieku strāda ar bērniem, viņa uzslava tos, jokoja ar viņiem.
Manuprāt stundas laiks bija praktiski sadalīts, skolēni diskusēja, pildija gan mutiskus gan rakstiskus uzdevumu. Stundas laikā nebija nekādu neparedzēto situāciju, skolēni aktīvi stradāja. Viņiem uzzinaja jaunus vārdus, paradijā savas zinašanās.
…