Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:545041
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma un nozares, kura darbojas uzņēmums vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.2.  Uzņēmējdarbības forma    5
1.3.  Uzņēmējdarbības veidi    5
1.4.  Darbaspēka raksturojums    5
1.5.  Uzņēmuma vēsture (īsi)    6
1.6.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    7
1.7.  Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā    8
1.8.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    9
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana    10
2.1.  Uzņēmuma iekšējas vides un tās elementu (mērķi, struktūra, resursi, tehnoloģijas, kultūra) izpēte un analīze (SVID analīze)    10
2.2.  Uzņēmuma ārējas vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte unfaktoru ietekmes uzņēmuma mērķu sasniegšanā analīze    12
2.3.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētisko vadības stilu analīze    14
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze, priekšrocības un problēmas, kuras izriet nouzņēmuma lieluma    14
2.5.  Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un dokumentācijas izpēte    15
2.6.  Dokumentu plūsmas uzņēmumā (attēlot shematiski) izpēte, analīze    15
2.7.  Uzņēmuma iekšēja Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas, tas aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte, analīze    16
2.8.  Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte    17
2.9.  Uzņēmumā izmantojamo datu bāžu izpēte    18
2.10.  Uzņēmuma ražotas produkcijas vai sniegto pakalpojumu raksturojums, produktu dzīves cikla izpēte un analīze    18
2.11.  Saražotas produkcijas vai sniegto pakalpojumu uzskaites kārtības izpēte    19
2.12.  Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņosuzņēmumā    19
2.13.  Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte    20
2.14.  Uzņēmuma iekšējas un ārējas finansēšanas avotu izpēte    20
2.15.  Uzņēmuma zīmola (vai produkta) pozicionēšanas izpēte un novērtējums    20
2.16.  Uzņēmuma lietoto mārketinga komunikācijas kanālu izpēte un novērtējums    21
2.17.  Uzņēmuma produktu pārdošanas metožu izpēte un novērtējums    22
2.18.  Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšanas rezerves uzņēmumā    23
2.19.  Uzņēmuma izaugsmes iespējas, uzņēmuma izaugsmei piemērotu stratēģijuanalīze    24
2.20.  Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze    25
2.21.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā, sagādes tirgus izpēte un analīze, sagādes procesa organizācijas izpēte    25
2.22.  Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismuuzņēmumā izpēte    26
2.23.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze    27
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze    30
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām: uzņēmuma izmantoto finanšupakalpojumu, sadarbības izpēte un novērtējums    30
3.2.  Grāmatvedības politikas, darba organizācijas principu un grāmatvedībāpielietojamo metožu (pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins, krājumu uzskaite, šaubīgo debitoru uzkrājumu veidošana) izpēte    30
3.3.  Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izpēte    31
3.4.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte    32
3.5.  Uzņēmuma nomaksāto nodokļu, nodevu un sociālās apdrošināšanas obligātoiemaksu aprēķināšanas un uzskaites kārtības izpēte un analīze    33
3.6.  Uzņēmuma gada pārskats, tā sastādīšanas, apstiprināšanas kārtības, struktūras un satura izpēte, galveno finanšu darbības radītāju – pašu kapitāls, uzņēmuma līdzekli, ieņēmumi, izdevumi, peļņa/zaudējumi, naudas plūsma – salīdzinājums un vērtējums ar 2 - 3 gadu darbības radītajiem    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Exigen Services ir viens no vadošajiem uzņēmumiem IT sfērā trijās Baltijas valstīs, un precīzāk, uzņēmums pārstāv IT ārpakalpojumu nozari.
2. Latvijas tirgū un arī kopumā, Exigen Services tiek pozicionēts kā pieredzējis un konservatīvs uzņēmums, ar izteiktu profesionālisma un pienākuma izjūtu, visaugstākajiem standartiem un kompetenci.
3. Uzņēmuma bijušo un esošo klientu starpā var sastapt lielākas kompānijas no finanšu, apdrošināšanas, telekomunikāciju, high-tec nozarēm gan pasaules mērogā, gan tepat Latvijā, kā arī lauvas tiesu no klientiem sastāda valsts pārvaldes organizācijas tajās valstīs kur atrodas Exigen Services izstrādes centri.
4. Exigen Services konkurētspēja izriet no rūpīgi pārdomātiem attīstības soļiem un ātri īstenotas izaugsmes stratēģijas, elastīgas tirgus pieejas; pateicoties Ķīnas uzņēmuma pārņemšanai Exigen pavērās ar attīstības iespējām plašs darbības lauks Tālo Austrumu jaunajos tirgos, kur valdības atbalsts ir ļoti ievērojams un daži vietējie ārpakalpojumu nozares uzņēmumi aug par 50-60% gadā pat krīzes laikā, taču sīvas konkurences apstākļos Exigen jādiferencē sevi no daudzējādām IT ārpakalpojumu firmām.
5. Gandrīz visi standartizēti procesi uzņēmumā tiek veikti un kārtoti elektroniski, to nodrošina plašs sadarbības rīku un programmatūras klāsts, kas savā starpā ir savienoti un veido vienotu IT infrastruktūru.
6. Visi Exigen Services piedāvātie risinājumi koncentrējas ap dažāda veida un mēroga IT sistēmām, to izstrādi un atbalstu, kas beigu beigās palīdz klientiem sasniegt lielāku efektivitāti. Pēdējo gadu laikā uzņēmums paplašināja bizness pakalpojumu klāstu, lai tas ietvertu vairāk standartizētu un tirgū pieprasītu produktu, bet šajā virzienā ir jāturpina iet tālāk.
7. Gan būtiskajā, gan finansiālajā aspektos uzņēmuma lielāka vērtība ir darbinieki, izglītoti, profesionāli un mērķtiecīgi. IT speciālistiem ir ļoti svarīga pastāvīga pilnveidošanas, jo tehnoloģijas attīstās ļoti ātri un to kopums ir plašs. Exigen Services to visādi atbalsta, nodrošina personālam iespēju iziet gan ārējas, gan iekšējas apmācības kursus, ir pieejamas plašas elektroniskā un klasiskā bibliotēkas. Kā arī daži no uzņēmuma darbiniekiem ir profesori, kas paši pasniedz IT priekšmetus universitātēs.
8. Galvenie riski, pret kuriem nodrošinās Exigen Services ir tādi, kas spēj negatīvi ietekmēt projektu veiksmīgo izpildes gaitu, būtībā tie visi ir saistīti ar cilvēcisko faktoru gan no paša uzņēmuma, gan no klienta puses.
9. Lai gan pēdējos gados uzņēmums ir nemitīgi audzis un nostiprinājis savas pozīcijas lokālos tirgos, tam priekšā ir vēl liels izaugsmes potenciāls un lai to sasniegtu ir jādomā un jārīkojas globālajā mērogā. Iespējamas stratēģijas, kas pēc autora domām varētu palīdzēt uzņēmumam pavirzīties tuvāk jauniem horizontiem ir apkopotas priekšlikumos.

Priekšlikumi
1. Ar laiku, uzņēmumam augot, censties izveidot plaša profila IT un IT tirgus izpētes un konsultāciju nodaļu, kuras darbība un funkcijas kaut samazinātā mērogā līdzinātos tādām izpētes firmām kā Gartner, Forrester Research utt. Tas ļautu gūt neatkarību no augstākminētām firmām, kuru pakalpojumi ir pietiekami dārgi un ne vienmēr pietiekami kvalitatīvi, taču bieži vien vajadzīgi, alternatīvu trūkuma dēļ. Ja mēs iztēlosimies, ka Exigen Services tagad būtu savs iekšējais Gartner, tad visas kārtis un trumpji būtu uzņēmuma rokās, un ar tādām zināšanām varētu sasniegt jebko.
2. Ir daudz projektu un tenderu, kurus Exigen Services nākas ignorēt, varbūt tas šobrīd arī īpaši nekaitē uzņēmumam, jo noteiktā tirgus daļa tam pieder un apgrozījums konsekventi pieaug, taču ja tas spētu iegūt trūkstošo pieredzi jaunos un pagaidām sev neraksturīgos projektos, tas sekmētu vēl ātrāko izaugsmi un palīdzētu pacelties jaunajā līmenī.
3. Vairāk uzmanības pievērst inovatīvo produktu un risinājumu veidu meklēšanai, sekot līdzi pasaules programmatūras tirgus izmaiņām, jaunām un oriģinālām idejām, konkurentu un saistīto uzņēmumu darbībai. Varbūt pat derētu ievest uzņēmumā tādu posteni kā Chief Innovation Officer, kas nodarbotos ar visam šīm lietām, jo visi tagadējie oficieri ir pārāk aizņemti ar plašu pienākumu klāstu, tādēļ kā bez saskaņošanas ar viņiem maz kas notiek.
4. Turpināt agresīvo izaugsmes stratēģiju, pārņemt mazākus uzņēmumus ģeogrāfiski izdevīgajās lokācijās, un ar tādu pieredzi, zināšanām, kuru Exigen Services pagaidām nav.
5. Būt tuvāk klientiem, radīt viņos pārliecību, ka Exigen Services nav vienkāršs bezvārda IT sistēmu izstrādātājs, bet ir uzņēmums, kas ļoti labi orientējas arī viņu darbības specifikā, redz viņu grūtības un veidus kā tās atrisināt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация