-
Autoservisi Jelgavā
Отчёт по практике17 Авто, мото техника, Коммуникации, транспорт, связь
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | DZINĒJU SALĪDZINĀJUMS | 3 |
1.1. | Klasifikācija un īss darbības apraksts | 3 |
1.2. | Otto dzinēja plusi un mīnusi | 4 |
1.3. | Dīzeļdzinēja plusi un mīnusi | 5 |
1.4. | Vanķeļa rotormotora plusi un mīnusi | 7 |
2. | SAJŪGS | 7 |
2.1. | Sajūga uzdevumi | 7 |
2.2. | Prasības sajūga sistēmai | 7 |
2.3. | Sajūga iedalījums | 7 |
2.1. | SAJŪGA DARBĪBAS PRINCIPS | 9 |
2.4. | Berzes sajūga darbības princips | 9 |
2.2. | SAJŪGA TEHNISKĀ STĀVOKĻA NOTEIKŠANA | 10 |
2.3. | SAJŪGA DARBĪBAS PRICIPI | 12 |
2.4. | Sajūga defekti | 14 |
2.5. | Sajūga defektu pazīmes un novēršana | 16 |
3. | ĀTRUMKĀRBAS | 18 |
3.1. | Mehāniskās ātrumkārbas plusi un mīnusi | 18 |
3.2. | Automātiskās ātrumkārbas plusi un mīnusi | 18 |
4. | DZENOŠIE TILTI | 19 |
4.1. | Priekšējā dzenošā tilta plusi un mīnusi | 19 |
4.2. | Aizmugurējā dzenošā tilta plusi un mīnusi | 20 |
5. | SIA „ANDREA AUTOCENTRS” | 21 |
5.1. | Darba iekārtas | 21 |
5.2. | Darba organizācija | 21 |
5.3. | Veicamie darbi | 21 |
5.4. | Servisa trūkumi | 22 |
6. | SIA „AUTO REMONTS” | 22 |
7. | SIA,, AUTO FANS” | 23 |
8. | SIA „ANRU MOTORS” | 24 |
Ja sajūga izslīde notiek piespiedēj atsperu atslābšanas dēļ, tad tās jānomaina. Sajūga izslīde var rasties tāpēc, ka ir uzbriedušas galvenā un darba cilindru manšetes, piesērējis galvenā cilindra kompensācijas urbums vai arī tas nosegts ar manšetes malu. Galvenā un darba cilindra manšetu uzbriešana visticamāk rodas tādēļ, ka lietots sliktas kvalitātes vai neatbilstoša sastāva bremžu šķidrums, vai tādēļ, šķidrumā iekļuvis benzīns, petroleja vai minerāleļļa. Šo defektu novērš, izmazgājot visu hidropievada sistēmu ar spirtu vai svaigu bremžu šķidrumu, nomainot bojātās gumijas detaļas, iztīrot kompensācijas urbumu ar mīkstu stiepli un iepildot sistēmā atbilstoša sastāva un kvalitātes šķidrumu.
Sajūga defektu otra izplatītākā galvenā pazīme ir tā nepilnīga izslēgšanās. Sajūga izslēgšanās pilnīgu var pārbaudīt šādi. Kad motora kloķvārpstas griešanās ātrums ir mazs, jāizspiež sajūga pedālis līdz galam, ja pirmais pārnesums ieslēdzas bez trokšņa, tad sajūgs izslēdzas pilnīgi. Ja, ieslēdzot pirmo pārnesumu. Dzirdams stiprs zobratu troksnis un pārnesums neieslēdzas vai ieslēdzas ar grūtībām, tad sajūgs izslēdzas nepilnīgi. Tādā gadījumā jānoregulē sajūga izslēdzēj dakšas ārējā gala normāls brīvgājiens un pedāļa pilns gājiens. Ja sajūga izslēdzēj dakšas ārējā gala brīvgājiens un pedāļa pilns gājiens ir normāls, tad iespējams, ka hidropievada sistēmā iekļuvis gaiss vai radusies darba šķidruma sūce. Tādā gadījumā nepieciešams sistēmu atgaisot, pieliet šķidrumu sajūga galvenā tvertnītē un, kad pedālis nospiests līdz galam, pārbaudīt cauruļvada, tā savienojumu un darba cilindra hermētiskumu.
Ja iepriekšminēto defektu nav, tad iespējamie cēloņi var būt sajūga izslēdzēj gultņa nevienlaicīga iedarbība uz sviriņām, dzenamā diska sašķiebe vai rumbas sprūšana pārnesumkārbas primārās vārpstas ķīļrievās. Šo defektu novēršanai nepieciešams sajūgu noņemt no spararata un noregulēt atvilcēj sviriņu galu savstarpējo stāvokli, iztaisnot vai nomainīt dzenamo disku, kā arī noņemt pārnesumkārbas primārās vārpstas ķīļrievām uzgrati. Ja ķīļrievas ir ievērojami izdilušas vai deformējušās, tad jānomaina arī pārnesumkārbas primārā vārpsta.
Sajūga defektu trešā raksturīgā pazīme ir tā nelaidena ieslēgšanās. Par šo defektu liecina rāvieni un triecieni automobiļa transmisijā, uzsākot braukšanu, lai gan sajūga pedālis tiek atlaists laideni.
…
Servisā katrs bokss ir sadalīts attiecīgi pēc veicamā remontdarba. Kopā servisam ir 16 boksi, krāsošanas bokss un mazgātava. Servisam ir savs veikals, kurš piedāvā ļoti lielu klāstu krāsu, tajā skaitā vienu no populārākajiem brendiem – „Standomix”. Visu automašīnu remontdarbus uzskaita remonta darbu reģistrā. Visi servisa meistari ir pieredzējuši un plaša profila speciālisti. Lielu uzmanību vēršs uz darba aizsardzību, regulāri apmāca darbiniekus. Viens no retajiem servisiem, kurš veic pasažieru autobusu un smago automobiļu remontu. Viens no lielākajiem servisa trūkumiem ir vecas iekārtas un stendi, uzskati, ka ar vecajām iekārtām pietiek, lai kvalitatīvi un ātri veiktu remontdarbus. Darba posteņu izvietojumu nav iespējams mainīt, tas nav ērts, jo ēkas plānojums to neatļauj.
- Autoservisa prakses atskaite
-
Autoservisi Jelgavā
Отчёт по практике17 Авто, мото техника, Коммуникации, транспорт, связь
- VAS "Latvijas dzelzceļš" Jelgavas stacijas kravu pārvadājumu organizācija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Autoservisa prakses atskaite
Отчёт по практике для университета19
Оцененный! -
VAS "Latvijas dzelzceļš" Jelgavas stacijas kravu pārvadājumu organizācija
Отчёт по практике для университета17
-
Preču stacija
Отчёт по практике для университета10
-
Daugavpils preču stacija
Отчёт по практике для университета11
-
Prakses atskaite a/s "Rīgas starptautiskā autoosta"
Отчёт по практике для университета31