Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:188027
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  DARBĀ IZMANTOTI SAĪSINĀJUMI    3
  IEVADS    4
1.  AS „RĪGAS STARTAUTISKĀ AUTOOSTA”    6
1.1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS    6
1.2.  UZŅĒMUMA VĒSTURE    7
1.3.  UZŅĒMUMA REGLAMENTĒJOŠIE LIKUMI UN NOTEIKUMI    7
1.4.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS APRAKSTS    9
1.4.1.  Kvalitātes vadības sistēma uzņēmumā    14
1.4.2.  Baltic lines    15
1.5.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKA STRUKTŪRA    16
1.5.1.  Uzņēmuma personāls    18
1.6.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJA    21
2.  UZŅĒMUMA FINANŠU INFORMĀCIJA    23
2.1.  UZŅĒMUMA IEŅĒMUMI UN IZDEVUMI    23
2.2.  UZŅĒMUMA GALVENIE FINANSIĀLIE UN KVANTITATĪVIE RĀDĪTĀJI    24
3.  PRAKTISKĀS DARBĪBAS APRAKSTS    28
  NOBEIGUMS    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    33
  PIELIKUMI    34
Фрагмент работы

IEVADS
Kā prakses vieta bija izvēlēts uzņēmums AS „Rīgas starptautiskā autoosta”, jo tas ir lielākais pasažieru pārvadājumu ar autobusiem apkalpošanas punkts Baltijā. Tas uzliek pienākumu izveidot Rīgas starptautisko autoostu par nākotnes prasībām atbilstošu pasažieru modulārās pārsēšanās punktu, kas nodrošinātu augstu pasažieru apkalpošanas kultūru, servisa iespējas un sasaisti ar citiem transporta veidiem – dzelzceļu, pilsētas sabiedrisko transportu, ostu un lidostu. Kā arī Rīgas starptautiskā autoosta iekļaujas Eiropas pasažieru pārvadājumu tīklā, nodrošinot plašas pakalpojumu iespējas un pakalpojumu kvalitātes vadību, izmantojot mūsdienīgas IT sistēmas.
Autoosta atrodas Rīgā, Prāgas ielā 1. Uzņēmumu atrašanās vieta nodrošina ērtu sasaisti ar pilsētas centrālo daļu un Vecrīgu.
Prakses laikā, no 2009.gada 27.aprīli līdz 2009.gada 26.jūnija, tika iepazīstinata ar uzņēmuma darbību, uzņēmuma organizatorisku struktūru un komercdarbību ietekmējošo likumdošanu. Kā arī tika apkopota informācija par uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu un kvalitātes vadības sistēmas darbības sfēru.
Prakses laikā, praktikantes pienākums bija sastādīt anketu un veikt aptauju pasažieru starpā, ar mērķi tuvāk iepazīt AS „Rīgas starptautiskā autoosta” klientu vēlmes un vajadzības. Kā arī pēc aptaujas veikšanas tika izanalizēti saņemtie dati un izdarīti sekojošie secinājumi.
Prakses atskaites izstrādes laikā kā informācijas avoti tika izmantoti –– AS „Rīgas starptautiskā autoosta” mājas lapa www.autoosta.lv, ikgadējo rezultātu novērtējumi un ziņojumi perioda no 2000.gada līdz 2008.gada, kā arī Latvijas Republikas likumi un normatīvie akti, piemēram, „Komerclikums” un „Sabiedriskā transporta pakalpojumu likums”.
Rīgas Starptautiskā autoosta funkcionē kā termināls, kas sadarbojas ar pārvadātāju kompānijām, lai apkalpotu vietējos, reģionālos un starptautiskos pasažieru pārvadājumus.
No autoostas katru dienu ar autobusiem var nokļūt līdz 70 Latvijas pilsētām. Autoosta piedāvā arī vairākus starpvalstu maršrutus, kas savieno Rīgu ar citām Eiropas pilsētām.
2004.gada 16.decembrī AS „Rīgas starptautiskā autoosta” saņēma kvalitātes vadības sertifikātu ISO 9001:2000. Sertifikācijas sfēra –– pasažieru pārvadājumu apkalpošana un nodrošināšana, biļešu tirdzniecība un reisu uzskaites vadība, kas ir AS „Rīgas starptautiskā autoosta” darbības pamatā.
2008.gada 1. jūnijā darbu uzsāka AS „Rīgas starptautiskā autoosta” struktūrvienība –– Jelgavas autoosta. AS „Rīgas starptautiskā autoosta” Jelgavas autoostā organizē un nodrošinā pakalpojumu sniegšanu pasažieriem un pārvadātājiem.
Veiktās prakses mērķis ir izpētīt organizācijas struktūrvienību, kā arī iepazīties ar uzņēmuma pamatdarbību, to izanalizēt un izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
Mērķa sasniegšanai prakses atskaitē tiek risināti šādi uzdevumi:
• Iepazīšanās ar uzņēmumu, tā vēsturi, juridisko statusu, darbības virzienu;
• Iepazīšanās ar uzņēmuma organizācijas struktūru un specifiku;
• Iepazīties un analizēt faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi;
• Iepazīties ar uzņēmuma ekonomisko darbību un tās rezultātiem;
• Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem.
Kā pētāmais periods ir izvēlēts laiks no 2000. gada līdz 2008. gadam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация