Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:526157
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.nodaļa.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts   
2. nodaļa.  Personāls   
2.1.  Personāla kvalitatīvais sastāvs   
2.2.  Personāla kvantitatīvais sastāvs   
2.3.  Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas   
2.4.  Atalgojuma sistēma   
2.4.1.  Darba samaksas sistēma   
2.4.2.  Darba samakas forma   
2.4.3.  Darba samaksas lielumu ietekmējošie faktori   
3.nodaļa.  Uzņēmuma lietvedība   
3.1.  Ddokumentu noformesanas prasibas   
3.2.  Dokumenta teksts   
3.3.  Dokumenta izskatisana   
3.3.1.  Dokumenta izpilde   
3.3.2.  Dokumenta izpildes kontrole   
3.4.  Darbs ar tekstu   
3.4.1.  Teksta satura atklasts   
3.5.  Uzņēmuma lietvedības dokumenti   
3.6.  Uzņēmuma ienākošie dokumenti   
3.7.  Uzņēmuma izejošie dokumenti   
3.8.  Dokumentu apgrozības shēma   
4.nodaļa.  Arhīvs   
5.nodaļa.  Finanses un grāmatvedība   
6. nodaļa.  Izmantojamās programmas uzņēmumā   
6.1.  Uzņēmuma iekšējais interneta tīkls   
6.2.  E-pasts   
6.3.  Datu bāzes uzņēmumā   
6.4.  Tabulas   
7. nodaļa.  Darbs ar biroja tehniku   
8.nodala.  Ētikas kodekss   
9.nodaļa  Darba aizsardzība   
9.1.  Darba vides riska faktori   
9.2.  Darba drošības un aizsardzības pasākumi   
9.3.  Darba drošības instruktāžas kārtība un norises pamatjautājumi   
10.nodala.  Drošības zīmju izmantošana   
10.  Zīmes   
10.2.  Pirmā palīdzība darba vietā   
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Фрагмент работы

Klientu apkalpošanas speciālisti salona ir kļuvuši par universāliem darbiniekiem, spējot klientiem nodrošināt plašu pakalpojumu klāstu sākot ar informaciju par velamo auto un beidzot,ar naudas izdevīgako samaksu. „ Musa Motors Rīga”personāla galvenais uzdevums ir būt orientētam uz kvalitatīvu klienta apkalpošanu, tādēļ si firma pieņem darbā jaunus darbiniekus,ievēro noteiktus kritērijus, kas raksturo personāla kvalitāti.
Mūsu darbinieki ir profesionāļi, kas pastāvīgi papildina zināšanas specializētos VOLVO un RENAULT tehniskās apmācības kursos.
Reizi gadā tiek veikts Darba izpildes novērtējums. Darba izpildes novērtējuma pamatā ir vadītāja un darbinieka ikgadējās pārrunas, kurā tiek apspriesta darbinieka darba izpildes kvalitāte noteiktā laika posmā, noskaidrotas atbildības jomas, kompetences un sasniegumi. Sarunas gaitā tiek identificētas darba jomas un kompetences, kurām jāpievērš lielāka uzmanība, kā arī tiek noteikti mērķi, uzdevumi un attīstības vajadzības, saskaņojot tās ar struktūrvienības mērķiem un iespējām.
2.2. Personāla kvantitatīvais sastāvs
„Musa Motors Rīga” strādā aptuveni 75 darbinieki, bet precīzu skaitu nav iespējams noteikt, jo šīs rādītājs ir mainīgs. Bet vairāk kā 20 darbinieki strādā kopš salona dibināšanās (kopš 1993 gada).
Šobrīd personālu veido 68% sievietes un 32% vīriešu (skat. grafiks Nr1), savukārt vadošos amatos strādā 80% vīriešu un tikai 20% sieviešu (skat. grafiks Nr2), tātad, personāla mazāko daļu sastāda vīrieši, kuri galvenokārt ieņem vadošos amatus, bet lielāko daļu personālu veido sievietes.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация