Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Делопроизводство
Cilvēkresursu (biroja) administrēšana-
Cilvēkresursu (biroja) administrēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.3. | Uzņēmuma SIA „Tezei-s” informācijas apmaiņas sistēma | 6 |
1.4. | Uzņēmuma vadības stils un tā nozīme biroja darba organizēšanā | 13 |
2. | Uzņēmuma pastāvēšanai nodrošinātie resursi | 16 |
2.2. | Finanšu resursi | 18 |
2.3. | Materiālie resursi | 19 |
2.4. | Informācijas resursi | 20 |
3. | Biroja administratora amata pienākumi un uzdevumi | 21 |
3.1. | Biroja darba organizēšana, vadīšana un kontrole uzņēmumā SIA „Tezie-s” | 21 |
3.2. | Biroja administratora amata pienākumu un uzdevu apraksta salīdzinājums ar SIA „Tezei-s” biroja vadītāja pienākumiem un uzdevumiem | 22 |
4. | Darbs ar biroja tehniku | 25 |
4.1. | Esošās biroja tehnikas izvēles principi un pamatojums | 25 |
4.2. | Biroja tehnikas iegādes veidi un to pamatojums | 25 |
4.3. | Biroja tehnikas pielietojums – biroja darba optimizācijas iespējas atkarībā no biroja tehnikas sniegtajām iespējām | 25 |
5. | Komunikācijas un informācijas aprites organizēšanas un nodrošināšanas spēju pilnveidojums biroja darbā | 26 |
5.1. | Uzņēmumā izmantoto komunikācijas veidu un virzienu analīze | 26 |
5.2. | Informācijas nodošanas un saņemšanas prasmju pilnveidošana | 29 |
5.3. | Informācijas aprites atgriezeniskās saites organizēšanas principu analīze | 30 |
6. | Sapulču un prezentācijas prasme | 31 |
7. | Birojā pielietojamie laika plānošanas principi un biroja administratora prasmju un zināšanu pielietojuma praktiskās iespējas | 32 |
8. | Publiskās uzstāšanās nepieciešamība vai trūkums prakses vietā | 35 |
Secinājumi | 36 | |
Priekšlikumi | 37 |
Secinājumi
1. Veiksmīgi organizēts plānošanas process vienmēr atmaksāsies nākotnē, jo uz izstrādātās plānošanas bāzes varēs nodrošināt uzņēmuma organizēšanas, koordinēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas.
2. Visas organizācijas funkcijas ir cieši saistītas ar komunikāciju – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana u.c., tāpēc tā organizācijā ir ļoti svarīga. Prasmīgi komunicējot ir iespējams maksimāli izmantot organizācijas potenciālu. Vadītāja un visas organizācijas uzdevums ir pārvarēt komunikācijas barjeras, lai efektīvāk darbotos uzņēmums.
3. Informācija ir vadītāja darbības pamats. Tikai informēts vadītājs var pareizi izraudzīties darbības mērķus, sekmīgi organizēt vadāmo sistēmu, pieņemt objektīvus lēmumus un uzturēt organizācijai nepieciešamos ārējos un iekšējos sakarus.
4. Lai pašreizējās konkurences apstākļos veiksmīgi un ar skatu nākotnē varētu strādāt jebkurš uzņēmums, personāla vadīšanai jāietilpst uzņēmuma kopējā stratēģijā.
5. Veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanai ir ļoti liela loma pašam uzņēmuma vadītājam. Vadītājs var lietot kādu noteiktu vadības stilu, bet attiecībās ar padotajiem, lai uzlabotu vadīšanas efektivitāti, nereti nākas to mainīt.
6. Visbiežāk ir sastopami divi vadības stili: autoritārais un demokrātiskais. Gan viens, gan otrs stils var būt dzīvotspējīgs, ja abas puses – vadītājs un darbinieki – to pieņem. Bet var apgalvot, ka neviens no šiem stiliem nepastāv absolūti ideālā formā.
7. Finansu, materiālie un cilvēkresursi jeb personāls ir tie faktori, bez kuriem nav iespējama neviena uzņēmuma pastāvēšana. Personāls ir tas, kurš darbojas atbilstoši uzņēmuma mērķiem un izstrādātajai stratēģijai
8. Optimāla cilvēkresursu organizācija ļauj uzņēmumam darboties efektīvi, jo ikvienai ražošanas iekārtai – pat sarežģītākai un dārgākai – ir vajadzīga attiecīga aprūpe, tātad cilvēka klātbūtne. Uzņēmuma vadības ziņā ir rūpēties par to, lai cilvēkresursi uzņēmumā būtu pietiekamā daudzumā un kvalitātē.
9. Uzņēmumu finansiālās attiecības ir finansu sistēmas aprites pamats, būtība. Finanses izsaka ražošanas, preču apgrozības procesā vērtības maiņas formu un atspoguļo preču – naudas attiecību noslēguma aktu
10. Katra uzņēmuma gan liela, gan maza veiksmīgas darbības pamatā ir nepieciešama organizēšana – resursu koncentrēšana, sadale un koordinēšana, lai realizētu noteiktos plānus un sasniegtu uzņēmuma mērķus. Organizācija ir organizēšanas rezultāts, tātad sakārtota uzņēmuma struktūra.
11. Biroja darba organizatoram jāzina uzņēmuma darbības principi, pārvaldes darba organizācija, komunikācijas tehnika, administratīvais koordinēšanas darbs uzņēmumā, uzņēmuma dokumentācija, dokumentu noformēšanas noteikumi, informācijas plūsma un tās apstrāde, datoru un citas biroja tehnikas lietošana un iespējas.
12. Komunikācijas pārslodzi var novērst vai vismaz mazināt, regulējot informācijas plūsmu. Svarīgi panākt to, lai tiktu sniegta patiešām vajadzīgā un nepieciešamā informācija un to saņemtu vajadzīgais adresāts.
13. Pareizi pielietota, atgriezeniskā saite ir spēcīgs instruments cilvēka izaugsmes sekmēšanai un konfliktu potenciāla mazināšanai. Lai atgriezeniskā saite būtu iedarbīga, vēlams pieturēties pie šiem principiem.
14. Efektīva laika plānošana ir viens no būtiskākajiem paņēmieniem, kā atmest visu lieko un koncentrēties uz būtiskiem uzdevumiem ceļā uz mērķi. Tā ir darbību sistēma, kas ir virzīta lai maksimāli efektīvāk, izpildīt maksimāli daudz darbu, minimālā laikā posmā.
Priekšlikumi
Tā kā mūsdienās moderna ir „zaļā domāšana”, mans ieteikums būtu padomāt par to, kādu papīru uzņēmums izmanto un kur tiek liktas un kā iznīcinātas nevajadzīgās lietas un makulatūra.
…
- Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
- Biroja vadītāja - referenta kvalifikācijas prakse
- Cilvēkresursu (biroja) administrēšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biroja vadītāja - referenta kvalifikācijas prakse
Отчёт по практике для университета39
Оцененный! -
Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
Отчёт по практике для университета15
-
Lietvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета15
-
Profesionalitāte biroja administratora jeb sekretāres darbā
Отчёт по практике для университета10
-
Biroja darba organizators
Отчёт по практике для университета6