Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Делопроизводство
Cilvēkresursu/biroja administrēšana-
Cilvēkresursu/biroja administrēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Lauku atbalsta dienesta raksturojums | |
1.1. | Lauku atbalsta dienesta juridiskais statuss, misija un mērķi | |
1.2. | LAD struktūra , to pakārtotība vadības līmenim | |
1.3. | LAD informācijas apmaiņas sistēma | |
1.4. | Vadības stils Dienvidkurzemes RLP un tā nozīme biroja darba organizēšanā | |
2. | Pētīt un analizēt LAD Dienvidkurzemes RLP pastāvēšanai | |
2.1. | Cilvēkresursi – kvantitatīvais sastāvs, kvalitatīvais sastāvs | |
2.2. | Finanšu un materiālie resursi | |
2.4. | Informācijas resursi | |
3. | Biroja administratora darba pienākumi un uzdevumi | |
4. | Biroja tehnika biroja darba organizēšanā Dienvidkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvaldē | |
5. | Komunikācijas un informācijas aprite biroja darbā | |
6. | Sapulču un prezentāciju prasme | |
7. | Dienvidkurzemes RLP lietotie laika plānošanas principi | |
8. | Publiskas uzstāšanās nepieciešamība Dienvidkurzemes RLP | |
Secinājumi | ||
Priekšlikumi |
Secinājumi
1. Lauku atbalsta dienests ir Zemkopības ministrijas padotībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas atbild par vienotu valsts atbalsta un Eiropas Savienības atbalsta politikas realizāciju valstī, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības, mežsaimniecības, zivsaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas.
2. Dienvidkurzemes RLP darbu vada pārvaldes vadītājs, tam ir tieši pakļauts vadītāja vietnieks un daļu vadītāji.
3. Dienvidkurzemes RLP darbinieki informācijas apmaiņai izmanto e-pastu, telefonu, tiem ir pieejams kopējais serveris, darbiniekiem ir pieejamas datu bāzes.
4. LAD Dienvidkurzemes RLP vadītājam piemīt autoritatīvais vadības stils savienojumā ar demokrātisko vadības stilu. Vadītājs ir stipras gribas cilvēks, izteikts līderis jau daudzus gadus, mērķtiecīgs ar skaidru vīziju un uzdevumiem, kurus izpildīt uztic padotajiem, bet prasa precīzu izpildi.
5. Dienvidkurzemes RLP vadītājs, nosakot funkciju sadali darbiniekiem, ir atbildīgs par akreditācijas kritēriju ievērošanu, it īpaši attiecībā uz pirmā un otrā līmeņa lēmumu pieņemšanas un virs kontroļu veikšanas nodalīšanu.
6. Dienvidkurzemes RLP darbinieku viens no uzdevumiem un pienākumiem ir administrēt valsts un ES atbalsta programmas lauksaimniecībai. Tā izpildei nepieciešamas profesionālas iemaņas un zināšanas, kā arī regulāra to pilnveidošana.
7. Visi darbinieki nodrošināti ar darba vietas aprīkojumu un nepieciešamo biroja tehniku, ir pieejami Internet, iekštīkla un preses informācijas resursi.
8. Dienvidkurzemes RLP biroja administratora pienākumus veic pārvaldes vadītājs. Vadītāja amata pienākumos ietilpst biroja administratora profesijas standarta ar reģistrācijas numuru PS0201 amata pienākumi.
9. Dienvidkurzemes RLP vadītāja pienākumos, saistībā ar biroja administratora pienākumiem pēc profesijas standarta, neietilpst sarakstes organizēšana un uzraudzīšana. Šos pienākumus pilda pārvaldes referents.
10. Dienvidkurzemes RLP saņem biroja tehniku no LAD centrālā aparāta, kurš veic biroja tehnikas iepirkumus, pēc pamatotā pārvaldes pieprasījuma. Biroja tehnika tiek pieprasīta, pamatojoties darbinieku vajadzībai pēc biroja tehnikas un veicamā darba apjoma. Ar rīkojumu nozīmē komisiju, kas veic iepirkuma procedūru biroja tehnikai. Komisija sastāda tehnisko specifikāciju un izsludina konkursu, vai cenu aptauju, atkarībā no kopējās pasūtījuma summas.
…
Jebkuras organizācijas panākumu efektivitātes atslēga ir efektīva biroja darba organizācija. Tāpēc darba tirgū pieprasītie ir lietvedības darba veicēji un biroja darba organizatori. Biroja administrators organizē, koordinē un pārrauga darbu birojā. Ir atbildīgs par uzņēmuma ikdienas darba vides uzturēšanu kārtībā, kā arī piedalās uzņēmuma darbinieku laika plānošanā, pārzina darbinieku grafikus un pēc pieprasījuma sniedz šo informāciju citiem biroja darbiniekiem, lai uzņēmums darbotos maksimāli efektīvi. Viens no biroja administratora pienākumiem ir ieteikt uzņēmuma vadībai, kā uzlabot uzņēmuma darbību ar biroju saistītajās jomās. Biroja administrators vairs nav tas, kas vāra un pienes kafiju, bet gan augstas kvalifikācijas darbinieks. Viņu pienākumos ietilpst ne tikai kompāniju pārstāvēšana, tēla veidošana un administratīvi darbi, bet arī daudzi specializēti uzdevumi, kas padara efektīvākus organizāciju iekšējos procesus un atvieglo citu profesionāļu darbu. Nozīmīgu uzņēmumu vadītāji uzsver, ka mūsdienu biroja administratoram pirmkārt ir brīvi jāpārvalda biroja tehnika, datori un komunikācijas līdzekļi. Arī svešvalodu zināšanas ir kļuvušas par neatņemamu prasību biroja administratora darba piedāvājumos. Īpaši svarīga mūsdienās esot biroja administratora spēja prast ātri domāt, kā arī sistematizēt un plānot darbu. Darba devēji lielu uzmanību pievērš iepriekšējai darba pieredzei — lielāko daļu no darbā nepieciešamās informācijas veido specifiskas, attiecīgajā nozarē vajadzīgās zināšanas. Populārāko profesiju sarakstā biroja administrators ieņem otro vietu aiz pārdošanas speciālista. No viņa tiek prasīts vadīt biroja darbu tā, lai panāktu maksimālu efektivitāti: jāorganizē biroja ikdienas darbs (pasta sūtījumi, faksa sūtīšana, dokumentu aprite u. c.), jāvar būt atbildīgam par biroja tehnikas uzturēšanu un izmantošanu.
- Atskaite par praksi lidostā no muitnieka redzespunkta
- Cilvēkresursu/biroja administrēšana
- Latgales UAC
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Atskaite par praksi lidostā no muitnieka redzespunkta
Отчёт по практике для университета12
Оцененный! -
Latgales UAC
Отчёт по практике для университета33
-
Lietvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета13
-
SIA “XXX” finansiālās darbības analīze
Отчёт по практике для университета18
-
Projekta bērnu nometnes „Laime” izveide un darbības plānošana Krāslavas rajonā
Отчёт по практике для университета47