Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:949989
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Pašanalīze
Nodarbības tematu izvēlējos balstoties uz to ,kas skolēniem ir aktuāls pirmssvētku nedēļās. Uzdevumi, kas tika saistīti ar Ziemassvētkiem, skolēnos bija izraisījuši motivāciju iesaistīties uzdevuma izpildē, daloties ar esošo pieredzi.
Katra nodarbības piedāvātā aktivitāte saistās ar plānotajiem uzdevumiem un apgūstamajām prasmēm atbilstoši šo trīs priekšmetu standartiem-mājturības un tehnoloģijas, kas ir dominējošais priekšmets, matemātikas un sociālās zinības standartam. Uzskatu, ka šo priekšmetu piedāvātās aktivitātes bija atbilstošas otrās klases līmenim, jo tās skolēnos radīja interesi un piesaistīja, veiksmīgi tiekot galā ar paredzētajiem uzdevumiem.
Izvēloties mājturību un tehnoloģijas, matemātiku un sociālās zinības, nodrošinātu labās un kreisās puslodes spēju kanālu mijiedarbību.
Integrējot mājturības un tehnoloģijas saturu šajā nodarbībā, skolēniem radīju iespēju apzināties savas individuālās spējas un prasmes izgatavojot Ziemassvētku telpu rotājumus, izmantojot papīru. Tika sekmēta pozitīvu emociju un gandarījuma par paveikto izveidošana, kas saglabājās visas dienas garumā, ieraugot savu izgatavoto sniegpārsliņu.
Integrējot matemātikas saturu , skolēniem tika radīta iespēja izspēlēt „Improvizēto veikalu ”, kura laikā skolēni nostiprināja prasmes aprēķināt teksta uzdevumus ar naudas mērvienībām. Grupām šis uzdevums bija izraisījis diezgan lielu motivāciju un interesi gan pirms uzdevuma , gan uzdevuma veikšanas gaitā. Izgatavojot sniegpārsliņu, skolēniem mm atlikšana sagādāja nelielas grūtības, bet ar manu un citu skolēnu palīdzību šīs grūtības tika pārvarētas.

Integrējot sociālās zinības saturu, skolēniem aktivizēju iegūto pieredzi un zināšanas par pēcpusdienas plānošanai nepieciešamajām darbībām. Izmantojot grupu darbu tika sekmētas saskarsmes un sadarbības prasmes. Kā arī skolēni varēja brīvi izteikties un pamatot savu viedokli.
Īstenojot mācību procesu un sasniedzot izvirzīto mērķi, panācu, ka nodarbībā motivējoša mācību vide saglabājās visas nodarbības gaitā. To panācu izmantojot dažādus pedagoģiskos līdzekļus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация