-
Integrētā mācību prakse pirmsskolā
Rīta aplis:
Bērni un audzinātāja sasēžas rīta aplī un sasveicinās, samīļojot blakus sēdošo un sakot „Labrīt!” un novēlot viens otram laba vēlējumus.
Rotaļnodarbība:
Ievada daļa:
Audzinātāja atnes iepriekšējās dienas pēcpusdienā uztaisīto ielas maketu, kuru bērni jau ir izkrāsojuši.
Audzinātāja: „Paskatieties kādu pilsētiņu mēs visi kopā esam izveidojuši! Ko mēs šeit redzam?”(Ielas krustojumu, gājēju pāreju, dīķīti.)
Nodarbības gaita
Galvenā daļa:
Audzinātāja: „Bet kas mūsu pilsētiņā mums pietrūkst?” (Māju nav.)
Audzinātāja: „Jā, pareizi, mums nav māju, tāpēc mēs tās mājas tagad uztaisīsim! Audzinātāja izdala bērniem kastītes, aplikāciju papīru, līmi, flomāsterus un krāsainos zīmuļus. Bērniem ir brība izvēles, kā tās kastītes (mājiņas) izrotāt.
Kad mājiņas ir pabeigtas, audzinātāja saka: “Pielīmēsim katrs savu gatavoto māju tur, kur katrs vēlas.” Bērni pielīmē mājas.
Audzinātāja: „Bet mājiņās taču kādam arī jādzīvo, vai ne? Kas tur varētu dzīvot?” (Cilvēki, kaķi, suņi.)
Audzinātāja: „Jūs paņēmāt līdzi savu mantiņu?” (Jā!).”Ļoti labi!”
Audzinātāja: „Nu tad uzliksim pilsētas iedzīvotājus, lai ir, kas dzīvo un apkopj pilsētu.” Bērni saliek savas mantiņas, kur katrs vēlas.
Audzinātāja: „Taču ielas mums arī ir tukšas! Ko lai darām, lai tās nebūtu tukšas?” (Vajag uzlikt mašīnas, autobusus un motociklus.)
Audzinātāja: „Nu tad liekam savas mašīnītes un savus transportlīdzekļus, kurus esat paņēmuši līdzi. Uzliksim katrs savu mašīnīti tur, kur katrs vēlas uz ielas.” Bērni uzliek katrs savu mašīnīti un imitē mašīnu braukšanu.
Audzinātāja: „Tagad mūsu pilsētā ir ļoti daudz mašīnu. Par ko tas liecina? (Gaiss ir netīrs un smirdīgs.) Jā, pareizi! Gaiss ir netīrs un piesārņots, jo mašīnas padara to netīru.”
Audzinātāja: „Vai atceraties, kas gaisu padarīja tīrāku?”(Koki un zaļumi.)
Audzinātāja: „Tagad mēs varētu uztaisīt katrs savu kociņu un ielikt to mūsu pilsētā, lai arī mūsu pilsētā būtu tīrāks gaiss.” Bērni taisa kociņus no plastilīna.
Pie bērniem ierodas zaķis Džips. Zaķis Džips: „Labrīt, bērni! Ko jūs te interesantu darāt?” (Mēs taisām kokus, lai mūsu pilsētā būtu tīrāks gaiss.)
Zaķis Džips: „Cik brīnišķīgi, ka jūs tā rūpējaties par tīru vidi!”
Zaķis Džips: „Vai, kāda jums skaista pilsēta! Ar ielām un gājējiem, un mašīnām! Un kociņi arī būs!”
Zaķis Džips: „Es arī varēšu dzīvot šajā jūsu pilsētā?” (Jā, tanī sarkanajā mājā.)
Bērni uzliek savus kociņus.
Zaķis Džips: „Ziniet bērni, es gribētu pārbaudīt, cik labi jūs pārziniet drošību uz ceļa. Nedaudz paspēlēsimies jūsu pilsētiņā.” Izspēlē situācijas, kā pareizi šķērsot ielas, izmantojot lielo luksoforu.
Zaķis Džips: „Bet vai jūs zinājāt, ka luksoforā dzīvo trīs mazi rūķīši? Visi trīs ir katrs savā krāsā, un kad viens no rūķīšiem pasmaida, tad iedegas tā gaismiņa, kurš rūķītis smaida. Ja pasmaida dzeltenais rūķītis, iedegas dzeltenā gaismiņa, ja iedegas sarkanā - sarkanais rūķītis un, ja zaļā – zaļais rūķītis. Viņi smaida tāpēc, lai iedegtos gaismiņas luksoforā, un lai mēs viņu pamanītu un nenokļūtu nelaimē. Tāpēc ir ļoti svarīgi ievērot gaismas luksoforā.”
…
Integrētā mācību prakse pirmsskolā divu nedēļu garumā. Bērnu vecums 3-4 gadi. Pirmās nedēļas tēma ir "Kalendāri, pulksteņi", bet otrās - "Drošība uz ceļa". Katrai dienai minēts: tēma, mērķis, dominante, pakārtotie darbības veidi, uzdevumi, dienas gaita un saturs (tabulā: rīta cēliens, nodarbība, bērnu aktivitātes pastaigā, pēcpusdienas cēliens), pašanalīze. Minētas arī nedēļas tēmas un to mērķi. Vērtējums 8.
- Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)
- Integrētā mācību prakse pirmsskolā
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)
Отчёт по практике для университета14
-
Integrētā mācību prakse pirmsskolā
Отчёт по практике для университета29
Оцененный! -
Integrētā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета28
-
Integrētā mācību prakse pirmsskolā
Отчёт по практике для университета36
-
Integrētā mācību prakse pirmsskolā
Отчёт по практике для университета12