-
Intervija, tās analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Prakses vietas raksturojums | 3 |
1.1. | Nosaukums, atrašanās vieta | 3 |
1.2. | Organizācijas darbības specifiskais apraksts | 4 |
1.4. | SA speciālista pienākumu un tiesību apraksts šajā organizācijā | 4 |
1.4.1. | Pienākumi | 4 |
1.4.2. | Tiesības | 4 |
2. | INTERVIJA | 5 |
2.1. | Intervijas veidi | 5 |
2.2. | Intervijas process | 6 |
2.3. | Intervijas sagatavošana | 7 |
2.4. | Rezultāts | 9 |
3. | intervijas analīze | 10 |
3.1. | Pielietojamā intervija | 10 |
3.2. | Intervijas analīze | 14 |
4. | SA SPECIĀLISTA DARBA NOVĒROŠANA | 15 |
5. | PRAKTISKĀ INTERVIJA | 16 |
6. | PAŠANALĪZE | 18 |
7. | SECINĀJUMI | 19 |
Bibliogrāfiskais saraksts | 20 | |
1. | pielikums | 22 |
2. | pielikums | 23 |
Grafiskā daļa | 24 |
Intervija ir kādas personas iztaujāšana. Īpaši bieži pielietota žurnālistikā, arī kā viena no materiāla vākšanas metodēm politoloģiskos, socioloģiskos, ekonomiskos un vēsturiskos pētījumos. [1, 62.lpp.]
Intervija ir mērķtiecīgi organizēta saruna, kurā intervētājs tiecas iegūt zināmu informāciju no atsevišķa cilvēka vai cilvēku grupas. Intervija kā pētīšanas metode ir derīga gan personības, gan sociālās nozares pētījumos, kas palīdz pētīt cilvēka atmiņas un domāšanas īpatnības, noskaidrot viņa darbības motivāciju, pēta gan atsevišķu cilvēku, gan kolektīvu attieksmes, vajadzības un intereses. Intervija sabiedrisko attiecību darbā ir viens no izdevīgākajiem informācijas žanriem. Daudzas mūsdienu, uz perspektīvu vērstas, sabiedrisko attiecību programmas bieži ieplāno intervijas ar mediju pārstāvjiem Ar intervijas palīdzību konkrētā amatpersona, ierēdnis, arī sabiedrisko attiecību speciālists var sniegt informāciju, kas vēlāk var tikt izmantota kā ziņa, izteikt vai atbildēt uz kādu jau iepriekš izskanējušu viedokli, sniegt komentāru par problēmu, notikumu, situāciju. Intervija ar masu medijiem ir uzskatāma arī par iestādes vai organizācijas publicitātes panākumu. Intervijā ir iespējams paust, uzsvērt arī emocionālus aspektus. Veicināt intervijas mērķauditorijas labāku izpratni par notikumu, interesēm u.c. aspektiem. Tāpēc svarīgi saprast nosacījumus, kas jāņem vērā un jāiegaumē pirms intervijas un gatavojoties tai. Ir svarīgi saprast, kāda ir intervijas specifika visos masu mediju veidos, proti, radio, televīzijā, internetā un drukātajos medijos. Kā tas izpaužas gan teorētiski, gan praksē.
Process:
b)Plānošana
c)Tiešā intervijas vadīšana
d)Sākums
e)Iztirzājums
f)Nobeigums
g)Intervijas atskaites uzrakstīšana
Ja viss ir izplānots, vairāk vai mazāk iespējams iegūt vajadzīgo informāciju. Rezultātā jāiegūst dokumentāla bāze, lai arī citi varētu iepazīties ar zināšanām, kas iegūtas intervijas laikā. …
Lai pilnvērtīgi sagatavotos intervijai ir nepieciešams iegūt informāciju par konkrēto priekšmetu. Pēc iespējas vairāk ir jāapgūst tā joma, kurā vēlas veikt interviju. Ir jāapgūst jēdzieni, termini, svešvārdi, kurus lieto konkrētajā jomā. Nepieciešams iegūt informāciju arī par pašu intervējamo. Tas ļaus labāk justies intervijas laikā. Taču jāuzmanās, ka ne vienmēr ir iespējams iegūt adekvātu informāciju
- Intervija, tās analīze
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Sekretāres prakses atskaite
Отчёт по практике66 Управление, Общественные отношения, Психология
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Sekretāres prakses atskaite
Отчёт по практике для университета66
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета33
-
Intervēšanas prakse
Отчёт по практике для университета6
-
Intervijas atšifrējums
Отчёт по практике для университета6
-
Novērojumu prakse organizācijā
Отчёт по практике для университета17