Piektdiena
Tēma: Rudens pasaka
Dominante: Literatūra
Pakārtotie darbības veidi: Aplicēšana, runa ,mūzika
Mērķis: Pozitīvas emocionālas gaisotnes radīšana klausoties pasaku un veidojot pasakas uzvedumu.
Uzdevumi :
1. Attīstīt vēlēšanos klausīties daiļdarbu, izprast tā saturu.
2. Rosināt vēlmi attēlot pasaku varoņus.
3. Pilnveidot prasmi precīzi apvilkt trafaretus.
4.Nostiprināt griešanas iemaņas, griežot pa uzzīmētu līniju.
5. Rosināt ar kustībām atklāt tēla darbības dziesmā.
6. Pilnveidot iemaņas sakopt savu darba vietu.
Uzskate , materiāli: Pasaka par rāceni, lakatiņš bārda, pušķis, kaķa, suņa, peles maskas, rācenim lapas, trafareti – mākonis un lietus pilītes, zils puskartons, diegs, adata, šķēres, mūzikas ieraksts –” Eža dziesmiņa”
Pašanalīze.
Grupā valdīja ļoti pozitīva emocionāla gaisotne. Bērni ļoti uzmanīgi klausījās pasaku un vēroja pasakas uzvedumu uz flanelogrāfa. Motivēju bērnus būt uzmanīgiem un sekot līdzi notikumu gaitai, lai pēc pasakas noklausīšanās bērni paši varētu iejusties pasakas tēlos un iepriecināt ar uzvedumu lāci - Vinniju, kurš ir pavisam noskumis. Lielu prieku bērnos izraisīja tēlu atlases konkurss, kur bērni iejutās lomās, un labākais tēla attēlotājs, ieguva lomu. Tā kā grupā ir 12 bērni, tad lomas tika sadalītas visiem bērniem. Pēc aktīvās darbošanās teātrī piesaistīju bērnu uzmanību laika apstākļiem(Lija stiprs lietus), atverot dzeņa atsūtīto vēstuli, izlasot un apskatot atsūtītos trafaretus, bērni izgatavoja lietus lāses un mākonīšus. Mērķis tika sasniegts, balstoties uz izvirzītajiem uzdevumiem.
…