Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:768878
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums    4
1.2.  SA speciālista pienākumu un tiesību raksturojums    6
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS PRAKSES VIETĀ    9
3.  KRĪŽU VADĪBA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS    10
4.  KAMPAŅAS IZSTRĀDES RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    16
4.1.  Izstrādāta kampaņa    18
5.  NETRADICIONĀLĀS SABIEDRISKO ATTIECĪBU METODES    22
6.  INDIVIDUĀLAIS DARBS    24
6.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte    24
6.2.  Kvalifikācijas darba provizoriskais saturs    25
6.3.  Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avoti    26
  SECINĀJUMI    27
  PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
  PIELIKUMS    37
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Darba autore uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši Ogres novada pašvaldībā un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autore ieguva daudz praktisko zināšanu.
2. Strādājot Ogres novada pašvaldībā sabiedrisko attiecību nodaļā autore guva lielu pieredzi, ko sniedza sabiedrisko attiecību speciālists.
3. Pašvaldība ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret iedzīvotājiem, kā arī ievēro visus apkalpošanas specifikas aspektus.
4. Sabiedrisko attiecību speciālistu, kas strādā pašvaldībā ir jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi risinātu problēmas, jāprot izanalizēt esošo situāciju.
5. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāpilda līgumā noteiktie punkti un jāievēro visas uzņēmuma pieņemtās normas.
6. Krīze ir steidzīga problēma, kas prasa nekavējošu risinājumu nav tas, kas ir noticis, bet tas, ko cilvēks domā, kas ir noticis.
7. Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai nospraustie uzdevumi un mērķi tiek realizēti.
8. Ar sabiedrisko attiecību kampaņas plānu var veicināt atpazīstamību un piesaistīt jaunu mērķauditoriju.
9. Izstrādāt kampaņu ar minimālām pamatzināšanām un bez praktiskās pieredzes ir sarežģīti.
10. Strādājot prakses vietā autore saprata, ka pašvaldībā nav sastopamas netradicionālās metodes, kā arī nav izstrādāts krīžu vadības plāns.

PRIEKŠLIKUMI
1. Sabiedrisko attiecību speciālistam vajadzētu vairāk veidot kampaņas, tās var palīdzēt uzlabot situāciju.
2. Izstrādāt krīzes vadības plānu.
3. Ieviest netradicionālās metodes sabiedrisko attiecību speciālistam.
4. Popularizēt pakalpojumus, veicot informatīvās preses konferences, prezentācijas.
5. Ogres novada pašvaldībai jāizmanto vairāki sociālie mediji, jo uz šo brīdi nedarbojas nevienā sociālajos tīklos.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация