Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:237512
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Nosaukums un atrašanās vieta    5
1.2.  Organizācijas darbības specifikas apraksts    5
1.3.  Organizācijas struktūras apraksts un shēma izceļot SA speciālista vai tā pienākumu izpildītāja vietu tajā    6
1.4.  SA speciālista pienākumi un tiesības uzņēmumā    7
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS PRAKSES VIETĀ    10
3.  KRĪŽU VADĪBA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS    11
4.  KAMPAŅAS IZSTRĀDES RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    17
4.1.  Izstrādāta kampaņa    18
4.1.1.  Projekta pieteikums    18
4.1.2.  Analīze – problēmas definēšana    19
4.1.3.  Plānošana – programmas veidošana    19
4.1.4.  Realizēšana – aktīva darbība un komunikācija    22
4.1.5.  Laika – aktivitāšu plāns    23
4.1.6.  Kontrole – programmas izvērtēšana    24
5.  NETRADICIONĀLĀS SABIEDRISKO ATTIECĪBU METODES    25
6.  INDIVIDUĀLAIS DARBS    26
6.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte    26
6.2.  Kvalifikācijas darba provizoriskais saturs    27
6.3.  Kvalifikācijas darbā iespējamo izmantoto literatūras avotu klāsti    29
  SECINĀJUMI    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    32
  GRAFISKĀ DAĻA    33
  PIELIKUMI    38
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Prakses vietā netradicionālās metodes ir vāji attīstītas.
2. Prakses vietā nav izstrādāts krīzes vadības plāns.
3. Prakses vietā visus lēmumus pieņem ģenerāldirektore, bez viņas piekrišanas netiek pieņemti būtiski lēmumi.
4. Sabiedrisko attiecību speciālists regulāri ievieto informāciju organizācijas mājaslapā un atbild par organizācijas tēla popularizēšanu.
5. Ar sabiedrisko attiecību kampaņas plānu var veicināt atpazīstamību un piesaistīt jaunus klientus.
6. Kvalifikācijas darba pētījums palīdzēs pilnveidot prakses vietas tēlu.

PRIEKŠLIKUMI
1. Lielāku uzmanību piesastīt organizācijas klientiem, kā arī potenciālajiem klientiem, vairāk komunicēt ar patērētajiem. Sabiedrisko attiecību speciālistam vajadzētu vairāk veidot kampaņas, tās var palīdzēt uzlabot situāciju.
2. Izstrādāt krīzes vadības plānu.
3. Lai attīstītu organizāciju, veicināt tās atpazīstamību, nepieciešams regulāri reklamēt, tieši ko šī organizācija piedāvā.
4. Popularizēt piedāvājumus, veicot informatīvās preses konferences, prezentācijas.
5. Uzlabot savu mājas lapu, piemēram, tajā ievietojot vairākus jaunus interneta rīkus, lai varētu blogot un klienti varētu rakstīt komentārus par uzņēmumu, biežāk atjaunot informāciju. Organizācija EFUMO piedāvā bezmaksas mājaslapas auditu, lai precizētu, ko tieši nepieciešams pilnveidot (identificēt kļūdas un nepilnības mājaslapā).
6. Organizācijai nepieciešams algot sabiedrisko attiecību speciālistu, jo pašlaik pienākumus pilda organizācijas direktore. Ja oganizācijā būtu sabiedrisko attiecību speciālists ar attiecīgu izglītību, tad, iespējams, tiktu atrisinātas dažas problēmas, piemēram, tiktu izstrādāts krīzes vadības plāns, organizācija vairāk strādatu ar SA netradicionālajām metodēm. Organizācijā ir viss, lai tur būtu iespēja strādāt sabiedrisko attiecību speciālistam.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация