Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:992802
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un produkta apraksts. Mārketinga loma uzņēmumā    4
2.  SVID analīze    7
2.1.  Stiprās puses    8
2.2.  Vājās puses    8
2.3.  Iespējas    9
2.4.  Draudi    9
3.  Mārketinga mērķi. Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    10
4.  Uzņēmuma mērķa tirgus    12
5.  Mārketinga komunikāciju aktivitāšu plānošana    14
5.1.  Produkta pārdošanas veicināšana    14
5.2.  Tiešais mārketings    16
5.3.  Reklāma    17
6.  Veikto darbu apraksts    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Фрагмент работы

Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sistēmas būtiska sastāvdaļa. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem. Tādejādi uzņēmums apmierina arī savu vajadzību - gūt peļņu.
Kvalifikācijas prakses programmu apguvu uzņēmumā SIA „Apģērbi”, kurš atrodas Jēkabpilī.
Kvalifikācijas prakses izvirzītais mērķis bija apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmumu, lai noteiktu tā vidi ietekmējošos faktorus un izvērtētu darbības rezultātus, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības iespējām, kā arī iemācīties iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot praktiskā darbā.
Lai tiktu sasniegts izvirzītais mērķi, galvenais uzdevums bija iepazīties ar uzņēmuma darbību un pielietojot iegūtās teorētiskās zināšanas spēt noteikt uzņēmuma mērķa tirgu, mārketinga mērķus un stratēģijas, uzņēmuma iespējas un draudus, spēt izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī apskatīt uzņēmuma mārketinga aktivitātes.
Uzņēmuma nosaukums ir: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Apģērbi”. Uzņēmums tika dibināts 1999. gada 29. jūlijā. Tā juridiskā adrese ir Jēkabpils. Uzņēmumā strādā pieredzējuši darbinieki - uzņēmuma vadītājs, grāmatvedis, 2 menedžeri, pārdevēji. Pirmais uzņēmuma veikals tika atvērts Jēkabpils Universālveikalā, laikam ejot un uzņēmumam kļūstot par konkurētspējīgu uzņēmumu Jēkabpils tirgū tika atvērti jauni veikali Jēkabpilī, kā arī iekarots jauns tirgus. Patreiz uzņēmumam ir 2 firmas veikali Jēkabpilī, 1 Daugavpilī un jaunatvērts veikals Preiļu rajona Līvānos. Tie veidoti pēc vienotas koncepcijas kā specializētie klasisko un džinsa apģērbu veikali. Līdz ar to tie veido vienādu, un pircējiem viegli atpazīstamu veikala iekšējo un ārējo veidolu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация