Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:595527
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.08.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    6
1.1.  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    6
1.2.  Uzņēmuma darbība    7
1.3.  Digitālā mārketinga speciālista pienākumu raksturojums    8
1.4.  Izmantoto mārketinga pētijumu raksturojums    9
2.  MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    10
2.1.  “XXX” pakalpojumu raksturojums    10
2.2.  Cenu veidošanas pamatprincipu raksturojums    14
2.3.  “XXX” vietas un sadales kanālu raksturojums    15
2.4.  “XXX” konkurentu raksturojums    16
2.5.  “XXX” sadarbības partneru raksturojums    17
2.6.  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums    18
2.7.  “XXX” SVID analīze    19
3.  DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ    21
3.1.  Digitālā mārketinga plāna raksturojums    21
3.2.  Digitālo mārketinga komunikācijas kanālu analīze    22
3.3.  Digitālo mārketinga rīku raksturojums    23
3.4.  Prakses vietā veiktā patstāvīgā darba analīze un novērtējums    24
4.  ĀRPUSLEKCIJU PASĀKUMU RAKSTUROJUMS    26
5.  KVALIFIKĀCIJAS DARBA SAGATAVOŠANAS INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    28
5.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte un nozīmīgums    28
5.2.  Kvalifikācijas darba saturiskā pārskata raksturojums    28
5.3.  Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avotu raksturojums    28
  SECINĀJUMI    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    32
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    33
  PIELIKUMI    38
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Reklāmas likuma mērķis ir reglamentēt reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, kā arī noteikt reklāmas izgatavošanā un izplatīšanā iesaistīto personu tiesības, pienākumus un atbildību, aizsargāt personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā un veicināt godīgu konkurenci.
2. Uzņēmums „XXX” piedāvā 12 dažāda veida pakalpojumus, tie būtu: SEO audits, ikmēneša SEO pakalpojumi, atslēgvārdu izpēte, atkopšanās no google manuālā soda, “Google My Business” konta pilnveide un uzturēšana, reklāmrakstu izvietošanas vadība, tehniskie SEO labojumi, tehniskais SEO audits, SEO e-komercijai, sociālo tīklu mārketinga, reklāmas pakalpojumu un mājaslapas SEO optimizācijas veida pakalpojumi.
3. Vienīgais cenu veidošanas faktors, kurš ir uzņēmuma vadītāja pārraudzībā ir pašas aģentūras uzcenojums, bet arī tas savā mērā ir atkarīgs no visiem iepriekš minētajiem faktoriem – nodokļiem, tirgus situācijas, reklāmrakstu izvietošanas cenas un darbaspēka izmaksām.
4. SIA „XXX” piedāvātais produkts nav lēts un ir ļoti specifisks, līdz ar to tas ir domāts ļoti šauram sabiedrības lokam. Pats uzņēmums savu mērķauditoriju nav definējis, jo piedāvātie pakalpojumi ir aktuāli jebkuras nozares uzņēmumiem, toties uzņēmums “XXX” īpaši koncentrējas uz e-komercijas, finanšu uzņēmumu, lokālo pakalpojumu sniedzēju un azartspēļu sfēras uzņēmumiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация