Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:873409
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ UN IEKŠĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ    4
1.1.  VID NP Iekšējā vide un ārējā vide    4
1.2.  SVID analīze    5
1.3.  VID NP misija, vīzija un stratēģiskie mērķi    7
1.4.  Reklāma, tās veidi    8
1.5.  VID NP vadīšanas uzraudzības un kontroles sistēma    9
1.6.  VID NP riski un to novēršanas pasākumi    10
1.7.  Izcilības standarta principi uzņēmumā    11
2.  UZŅĒMUMA FINANSĒJUMS UN TĀ IZLIETOJUMS    16
2.1.  Valsts finansējums un tā izlietojums    16
2.2.  Uzņēmuma grāmatvedība    16
3.  VID NODOKĻU UN NODEVU ADMINISTRĒŠANĀ    18
3.1.  Pievienotās vērtības nodoklis (PVN)    18
3.2.  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis (IIN)    18
3.3.  Uzņēmuma ienākuma nodoklis (UIN)    19
3.4.  Akcīzes nodoklis    19
3.5.  Izložu un azartspēļu nodoklis un nodeva    20
3.6.  Dabas resursu nodoklis    21
3.7.  Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (VSAOI)    21
3.8.  Mikrouzņēmuma nodoklis    22
3.9.  Nodokļu maksājumu uzskaite VID nodaļā    23
4.  INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    27
  GRAFISKĀ DAĻA    29
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Par Valsts ieņēmumu dienesta dibināšanas brīdi var uzskatīt 1993.gada 28. novembri, kad tika pieņemts likums "Par Valsts ieņēmumu dienestu" un, apvienojot Latvijas Muitu un Finanšu inspekciju, tika radīta vienota nodokļu un muitas administrācijas institūcija, kā arī izveidota Finanšu policijas pārvalde un vairākas jaunas atbalsta struktūrvienības.
Īstenojot, VID Modernizācijas projektu, tika izvirzīts mērķis – saskaņā ar procesu vadības principu izveidot centrālā līmeņa vadību, kā arī integrētu reģionālo muitas un nodokļu administrēšanas struktūru, kurā arī reģionālo iestāžu iekšējā struktūra būtu veidota atbilstoši procesu vadības principam.
VID viens no būtiskākajiem darbības virzieniem ir darba efektivitātes un pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, kuru lielā mērā nosaka personāla profesionalitāte. Arvien pieaug prasības, kas ikdienā tiek izvirzītas VID personālam.
VID pārstrukturizēšanās gaitā 2010. gadā tika uzsākta VID NP izveide. KAC izveides koncepcija bija nodrošināt iespējami kvalitatīvāku nodokļu maksātāju un muitas klientu apkalpošanu, optimāli sadalot VID veicamos uzdevumus, pienākumus un funkcijas organizācijas līmeņiem.
VID organizācijas struktūru pārveidoja, optimāli pārdalot VID veicamās funkcijas un izveidojot trīs līmeņu darba organizācijas struktūru-centrālais aparāts (CA), kurā, tiek izstrādāta un ieviesta metodika un stratēģija, klientu, kuru pienākumos ietilpst kontrole un analīze, muitas kontroles punkti (MKP) un klientu apkalpošanas centri (KAC), kur notiek klientu apkalpošana.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация