-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ UN IEKŠĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ | 4 |
1.1. | VID NP Iekšējā vide un ārējā vide | 4 |
1.2. | SVID analīze | 5 |
1.3. | VID NP misija, vīzija un stratēģiskie mērķi | 7 |
1.4. | Reklāma, tās veidi | 8 |
1.5. | VID NP vadīšanas uzraudzības un kontroles sistēma | 9 |
1.6. | VID NP riski un to novēršanas pasākumi | 10 |
1.7. | Izcilības standarta principi uzņēmumā | 11 |
2. | UZŅĒMUMA FINANSĒJUMS UN TĀ IZLIETOJUMS | 16 |
2.1. | Valsts finansējums un tā izlietojums | 16 |
2.2. | Uzņēmuma grāmatvedība | 16 |
3. | VID NODOKĻU UN NODEVU ADMINISTRĒŠANĀ | 18 |
3.1. | Pievienotās vērtības nodoklis (PVN) | 18 |
3.2. | Iedzīvotāju ienākuma nodoklis (IIN) | 18 |
3.3. | Uzņēmuma ienākuma nodoklis (UIN) | 19 |
3.4. | Akcīzes nodoklis | 19 |
3.5. | Izložu un azartspēļu nodoklis un nodeva | 20 |
3.6. | Dabas resursu nodoklis | 21 |
3.7. | Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (VSAOI) | 21 |
3.8. | Mikrouzņēmuma nodoklis | 22 |
3.9. | Nodokļu maksājumu uzskaite VID nodaļā | 23 |
4. | INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS | 24 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 25 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 27 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Par Valsts ieņēmumu dienesta dibināšanas brīdi var uzskatīt 1993.gada 28. novembri, kad tika pieņemts likums "Par Valsts ieņēmumu dienestu" un, apvienojot Latvijas Muitu un Finanšu inspekciju, tika radīta vienota nodokļu un muitas administrācijas institūcija, kā arī izveidota Finanšu policijas pārvalde un vairākas jaunas atbalsta struktūrvienības.
Īstenojot, VID Modernizācijas projektu, tika izvirzīts mērķis – saskaņā ar procesu vadības principu izveidot centrālā līmeņa vadību, kā arī integrētu reģionālo muitas un nodokļu administrēšanas struktūru, kurā arī reģionālo iestāžu iekšējā struktūra būtu veidota atbilstoši procesu vadības principam.
VID viens no būtiskākajiem darbības virzieniem ir darba efektivitātes un pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, kuru lielā mērā nosaka personāla profesionalitāte. Arvien pieaug prasības, kas ikdienā tiek izvirzītas VID personālam.
VID pārstrukturizēšanās gaitā 2010. gadā tika uzsākta VID NP izveide. KAC izveides koncepcija bija nodrošināt iespējami kvalitatīvāku nodokļu maksātāju un muitas klientu apkalpošanu, optimāli sadalot VID veicamos uzdevumus, pienākumus un funkcijas organizācijas līmeņiem.
VID organizācijas struktūru pārveidoja, optimāli pārdalot VID veicamās funkcijas un izveidojot trīs līmeņu darba organizācijas struktūru-centrālais aparāts (CA), kurā, tiek izstrādāta un ieviesta metodika un stratēģija, klientu, kuru pienākumos ietilpst kontrole un analīze, muitas kontroles punkti (MKP) un klientu apkalpošanas centri (KAC), kur notiek klientu apkalpošana.
…
Kvalifikācijas prakse tika izieta NP VID, aprakstītas struktūrvienības un to pielietojums.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
- SIA "Jaunais kurzemnieks" kvalifikācijas prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
Отчёт по практике для университета17
-
SIA "Jaunais kurzemnieks" kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета9
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета19
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета4
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета13