Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:322846
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes izpratne    4
1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.2.  Kvalitātes modelis    4
2.  Sociālās institūcijas darbības mērķi, uzdevumi un stratēģija    6
2.1.  Vadītāja darbība    6
3.  Kvalitātes sistēmas izvērtēšana Dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucējumiem    9
  Secinājumi    12
  Ieteikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Kvalitāte ir problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš seniem laikiem.
2. Ar vārdu vadītājs tiek izskaidrots „ indivīds, kas organizē un vada grupas darbību, regulē savstarpējās attiecības grupā”
3. Vadītājs pieņem darbā personālu, precizējot tiem darba pienākumus un atbildības jomas, atbilstoši valstī noteiktajai kārtībai un darba likumdošanai.
4. Demokrātiskais vadības stils balstās uz koleģiālu lēmumu pieņemšanu, raksturīga plašu pilnvaru deleģēšana darbiniekiem.
5. Plānošana ir detalizēts, vispusīgs plāns, kas nepieciešams, lai nodrošinātu institūcijas misiju un tās mērķu sasniegšanu.
6. Katrai institūcijai ir nosprausti mērķi, pēc kuriem ir jāstrādā un pēc iespējas vairāk jātuvojas tiem, tā arī šai sociālajai institūcijai tādi ir.

Ieteikumi
Vienmēr var atrast pie, kā vajadzētu piestrādāt. Darba autore uzskata, ka vislabākais veids, kā ieraudzīt to, ko varētu uzlabot, ir pajautāt parktikantam, jo viņš nav ilgstoši tajā institūcijā strādājis un viņam ir svaigs skatījums uz visu. Pāris ieteikumi kvalitātes sistēmas novērtēšanas uzlabošanā:
• Lai klienti būtu vairāk apmierināti, varētu veikt telpu remontu, radot mājīguma sajūtas. Šajā gadījumā klienti kopīgi piedalītos, piemēram, sienas krāsošanā, veidojot kādu zīmējumu.
• Institūcijas vadītājai vajadzētu motivēt darbiniekus, jo izskatījās, ka viņi nestrādā ar pilnu atdevi.
• Klientiem jāpiedāvā vēl kādas nodarbes.
• Veikt kvalitātes novērtēšanu vismaz trīs reizes gadā, tādā veidā uzlabojot institūcijas darbību.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация