-
Lattelecom
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma darbības vide | 5 |
1.1. | Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā ietekme uz uzņēmumu un nozari | 5 |
1.2. | Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma uzņēmuma attīstībā, iesaistīšanās starptautiskajā sadarbībā | |
1.3. | Uzņēmuma līdzdalība vides aizsardzības pasākumos, vides politikas ietekme uz uzņēmumu | |
1.4. | Starptautiskā sadarbība | 9 |
2. | Uzņēmuma vispārējā informācija | 9 |
2.1. | Uzņēmuma izvēlētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums | 9 |
2.2. | Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē vai sistēmā, attīstības tendences, attiecīgās nozares attīstības Latvijā raksturojums | |
2.3. | Uzņēmējdarbības vides raksturojums, ārējās vides ietekme uz uzņēmumu, nozares vai sistēmas darbība | |
2.4. | Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji | |
2.5. | Materiālo plūsmu un loģistikas raksturojums uzņēmumā | |
2.6. | Kritēriji, pēc kuriem uzņēmums izvēlas piegādātājus, kādus transporta veidus, firmas izmanto | 15 |
3. | Uzņēmuma vadība | 15 |
3.1. | Uzņēmuma vadības, struktūras, pārvaldes un darbības plānošanas raksturojums | 15 |
3.2. | Lēmumu pieņemšanas metodes uzņēmumā | |
3.3. | Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā | |
3.4. | Informācijas apstrādes un analīzes metodes uzņēmum | |
3.5. | Stratēģiskās vadīšanas un tās principu uzņēmumā analīze un izvērtējums | |
3.6. | Iekšējās kontroles sistēmas uzņēmumā | |
3.7. | Iekšējās kontroles sistēmas vieta un loma uzņēmuma vadības procesā | |
3.8. | Kvalitātes novērtēšanas sistēma uzņēmumā | |
3.9. | Kvalitātes novērtēšanas sistēmas ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem | 26 |
4. | Personālvadība uzņēmumā | 26 |
4.1. | Darba koplīgums un tā ievērošana uzņēmumā | 26 |
4.2. | Darba līgums noslēgšanas un uzskaites kārtība | |
4.3. | Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana uzņēmumā | |
4.4. | Personāla plānošana, atlase, novērtēšana, virzīšana uzņēmumā | |
4.5. | Personāla motivācijas politika uzņēmumā | |
4.6. | Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā | |
4.7. | Darba samaksas principi un sistēma uzņēmumā | |
4.8. | Uzņēmumā strādājošo demogrāfiskais raksturojums | 36 |
5. | Mārketinga politika uzņēmumā | 36 |
5.1. | Uzņēmuma mārketinga vides analīze | 36 |
5.2. | Uzņēmuma mārketinga galveno elementu analīze | |
5.3. | Uzņēmuma saskarsmes stratēģiju raksturojums un saskarsmes procesa elementu pielietojums | |
5.4. | Uzņēmuma cenu politikas raksturojums | |
5.5. | Uzņēmuma darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā | |
5.6. | Uzņēmuma tirgus segmenta, mērķa tirgus, galveno noieta tirgus segmentu izpēte | |
5.7. | Uzņēmuma produkta pozicionēšana tirgū | |
5.8. | Produktu dzīves cikls, jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū | |
5.9. | Tirgus izpēte, pielietotās metodes, to raksturojums un analīze | 43 |
6. | Uzņēmuma darbības rādītāji | 43 |
6.1. | Uzņēmuma darbības finanšu rādītāji | 43 |
6.2. | Uzņēmuma iekšējie finansēšanas avoti | |
6.4. | Uzņēmuma ārējie finansēšanas avoti | |
6.5. | Operatīvā, finanšu, kombinētā svira | |
6.6. | Nodokļi | 48 |
Secinājumi | 48 | |
Priekšlikumi | 49 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 50 |
Lattelecom ir Latvijas fiksētā telekomunikāciju tīkla operators, kuram saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu ir izņēmuma tiesības uz telekomunikāciju pamatpakalpojumu sniegšanu. Telekomunikāciju tīklu attīstība ir ar lielu perspektīvu, jo ir balstīta uz straujo tehnloģiju attīstību, kā arī nepieciešamību pēc moderniem sakariem. Līdz ar to, pakalpojumu sniedzēji, kas ir spējīgi nodrošināt modernu tehnoloģiju un pastāvīgus komunikacijas sakarus ir ar lielām perspektīvām.
Uzņēmums Lattelecom sniedz ne tikai telekomunikāciju pamatpakalpojumus, bet arī teleksa pakalpojums, līniju nomas, datu pārraides, Internet un citus telekomunikāciju pakalpojumus privātiem un biznesa klientiem, kā arī ir iesaistījies datortehnoloģijas tirdzniecībā atverot jaunus veikalus, kuros ir iespēja ne tikai apskatīt bet arī izmēģināt aktualākos tehnoloģiju piedāvājumus.
Mūsdienīgas komunikācijas nav iedomājamas bez moderniem datu pārraides pakalpojumiem. Sekojot telekomunikāciju tehnoloģiju attīstībai un ņemot vērā klientu pieprasījumu, uzņēmums Lattelecom piedāvā pasaulē atzītus visprogresīvākos datu pārraides risinājumus: ISDN, Ciparu nomātās līnijas, X.25, Lan 2 Lan un citus.
Ņemot vērā tirgus attīstības tendences un klientu vajadzības, Lattelecom koncerns savu darbības stratēģiju plāno, lai paplašinātu piedāvājumu klāstu visām klientu grupām, vienlaikus nodrošinot teicamu pakalpojumu un apkalpošanas kvalitāti. Uzņēmuma prioritāte ir Lattelecom koncerna kopējās vērtības un katra grupas uzņēmuma konkurētspējas palielināšana.
2006. gadā turpināsies telekomunikāciju un IT pakalpojumu saplūšana un straujāk attīstīsies Triple Play pakalpojumi (internets, fiksētā un mobilā telefonija, televīzija) apvienoti vienā piedāvājumā. Arī biznesa procesu ārpakalpojumu (BPĀ) un klientu attiecību vadības nozares tirgus Latvijā un pasaulē attīstīsies ļoti dinamiski, tādēļ pieaugs klientu pieprasījums pēc dažādu funkciju, tostarp IT, ārpakalpojumiem.
1.1. Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā ietekme uz uzņēmumu un nozari
Latvijā 2004.gads paliks atmiņā ar ar iestāšanos Eiropas Savienībā un līdz ar to ar ļoti strauju ekonomisko izaugsmi, straujas izaugsmes tendendes vērojamas arī elektronisko sakaru nozarē visā pasaulē un protams arī Latvijā, kur telekomunikācijas pakalpjumi neraugoties uz visai straujo inflācijas kāpumu, kļuva pieejamāki gan biznesa klientiem, gan privātajām mājsaimniecībām.
2004.gads Lattelecom bija jau otrais darbības gads liberalizētā telekomunikāciju tirgū, šajā gadā Lattelecom bija lielākais pakalpojumu sniedzējs fiksēto elektronisko sakaru tirgū Latvijā. Pretēji pesimistiskajām prognozēm Lattelecom apkalpoto telefona līniju skaits samazinājās tikai par 3.5%, bet kopējā noslodze par 2.5%. Šāds samazinājums tradicionāli ir saistīts ar mobilo telekomunikāciju tirgus straujo izplatību privāto lietotāju vidū. Savukārt Lattelecom biznesa klientu lietoto līniju skaits ir pieaudzis. Lattelecom joprojām turpina investēt uzņēmuma un infrastruktūras attīstībā, kopumā
Elekronisko sakaru nozarē pēdējos gados ir notikusi strauja attīstība mobilo sakaru jomā un informācijas tehnologiju pakalpojumu jomā, nozarē ienākuši jauni komersanti - SIA Bite Latvija, kurš uzvarēja konkursā par trešā operatora linenc, darbu uzsāka arī Telekom Baltijai, kas būtiski ietekmēja konkurenci un elektroniskās sakaru nozares struktūru Latvijā.
Vērojams arī ļoti straujš mājsaimniecību pieprasījums pēc interneta pakalpojumiem, jo būtiksi palielinājās datorizācijas līmenis Latvijas mājsaimniecībās.
Kritums fiksēto telefonu līniju pakalpojumiem vērojams visā Eiropā, tādēļ daudz Eiropas Saveinības telekomunikāciju uzņēmumi līdzīgi ka Lattelecom pievērsa būtisku nozīmi informācijas tehnoloģiju pakalpojumiem, tādejādi piesaistot jaunus klientus un nodrošinot veiksmīgu turpmāko uzņēmuma darbību.
Noriss staruja attīstība platjoslu jomā. 2005.gada laikā platjoslu interneta sniedzēju komersantu skaits gandrīz divkāršojās, pieaugums turpina augt.…
Prakses atsakite 4.kursā izstrādāta atbilstoši Banku augstskolas met. norādījumiem. Aizstāvēta 2007.gada aprīlī, novērtēta ar 8. Saturs: 1.Uzņēmuma darbības vide 5 1.1. Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā ietekme uz uzņēmumu un nozari 1.2. Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma uzņēmuma attīstībā, iesaistīšanās starptautiskajā sadarbībā 1.3.Uzņēmuma līdzdalība vides aizsardzības pasākumos, vides politikas ietekme uz uzņēmumu 1.4. Starptautiskā sadarbība 2. Uzņēmuma vispārējā informācija 9 2.1 Uzņēmuma izvēlētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums 2.2. Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē vai sistēmā, attīstības tendences, attiecīgās nozares attīstības Latvijā raksturojums 2.3. Uzņēmējdarbības vides raksturojums, ārējās vides ietekme uz uzņēmumu, nozares vai sistēmas darbība 2.4. Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji 2.5. Materiālo plūsmu un loģistikas raksturojums uzņēmumā 2.6. Kritēriji, pēc kuriem uzņēmums izvēlas piegādātājus, kādus transporta veidus, firmas izmanto 3. Uzņēmuma vadība 15 3.1. Uzņēmuma vadības, struktūras, pārvaldes un darbības plānošanas raksturojums 3.2. Lēmumu pieņemšanas metodes uzņēmumā 3.3. Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā 3.4. Informācijas apstrādes un analīzes metodes uzņēmum 3.5. Stratēģiskās vadīšanas un tās principu uzņēmumā analīze un izvērtējums 3.6. Iekšējās kontroles sistēmas uzņēmumā 3.7. Iekšējās kontroles sistēmas vieta un loma uzņēmuma vadības procesā 3.8. Kvalitātes novērtēšanas sistēma uzņēmumā 3.9. Kvalitātes novērtēšanas sistēmas ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem 4. Personālvadība uzņēmumā 26 4.1. Darba koplīgums un tā ievērošana uzņēmumā 4.2. Darba līgums noslēgšanas un uzskaites kārtība 4.3. Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana uzņēmumā 4.4. Personāla plānošana, atlase, novērtēšana, virzīšana uzņēmumā 4.5. Personāla motivācijas politika uzņēmumā 4.6. Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā 4.7. Darba samaksas principi un sistēma uzņēmumā 4.8. Uzņēmumā strādājošo demogrāfiskais raksturojums 5. Mārketinga politika uzņēmumā 36 5.1. Uzņēmuma mārketinga vides analīze 5.2. Uzņēmuma mārketinga galveno elementu analīze 5.3. Uzņēmuma saskarsmes stratēģiju raksturojums un saskarsmes procesa elementu pielietojums 5.4. Uzņēmuma cenu politikas raksturojums 5.5. Uzņēmuma darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā 5.6. Uzņēmuma tirgus segmenta, mērķa tirgus, galveno noieta tirgus segmentu izpēte 5.7. Uzņēmuma produkta pozicionēšana tirgū 5.8. Produktu dzīves cikls, jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū 5.9. Tirgus izpēte, pielietotās metodes, to raksturojums un analīze 6. Uzņēmuma darbības rādītāji 43 6.1. Uzņēmuma darbības finanšu rādītāji 6.2. Uzņēmuma iekšējie finansēšanas avoti 6.4. Uzņēmuma ārējie finansēšanas avoti 6.5. Operatīvā, finanšu, kombinētā svira 6.6. Nodokļi Secinājumi 48 Priekšlikumi 49 Bibliogrāfisko norāžu saraksts 50 Pielikumi
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
Отчёт по практике для университета15
-
SIA "Akvaparks"
Отчёт по практике для университета20
Оцененный! -
Uzņēmuma finanšu analīze
Отчёт по практике для университета15
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "BPA"
Отчёт по практике для университета20
-
Tautsaimniecības nozaru ekonomika
Отчёт по практике для университета11