Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:575881
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „MAIJA” reģistrēta Uzņēmumu reģistrā 1991.gada 30.maijā Rīgā. Uzņēmuma galvenais darbības veids ir skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšana. Patlaban notiek sagatavošanās darbi jau piektā salona „MAIJA” atvēršanai. Papildus tam, firma nodarbojas ar profesionālo iekārtu un solāriju tirdzniecību pēc pasūtījuma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „MAIJA” oficiāli pārstāv Baltijas valstīs profesionālo salonu iekārtu ražotājfirmas Maletti, Nilo, Presence Paris un vācu augstākās klases solāriju ražotājfirmu UWE, kā arī nodarbojas ar solāriju kosmētikas Art of Sun, solāriju aprīkojuma New Technology un profesionālo frizieru piederumu no ražotājiem Kepro ( Itālija), Velecta Paramount (Francija), Fejic (Francija), Asia Electronic ( Ķīna), AXAIR ( Francija) izplatīšanu Latvijā. Uzņēmums sniedz arī frančaizinga pakalpojumus ( pārdod firmas „MAIJA” preču zīmi), kā arī nodrošina frizieri profesionālo apmācību studijā „MAIJA”. Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „MAIJA” 2005. gada pārskata rezultāts ir 40 468,91 LVL peļņa. Apgrozījums šajā gadā turpina palielināties. Uzņēmumā strādā vidēji 87 darbinieki ar atbilstošu kvalifikāciju, lai realizētu uzņēmuma uzstādītos mērķus.

Ikviena uzņēmuma mērķis ir darboties ar peļņu. Lai to sasniegtu, tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir preču realizācijas stimulēšana, kas ir virzīšanas tirgū pamatsastāvdaļa.
Šodien šī preces virzīšanas tirgū metode kļūst arvien populārāka un to izmanto praktiski visi uzņēmumi (gan ražotāji, gan starpnieki), bezpeļņas organizācijas, nevalstiskas organizācijas un arī valsts institūcijas. Preces virzīšanas stimulēšanas pasākumu mērķis ir panākt īslaicīgu tās apjomu pieaugumu, piedāvājot pircējam izdevīgākus noteikumus, piemēram, cenu atlaides, atlaižu kuponus, prēmijas utt., līdz ar to mudinot pirkšanas lēmumu pieņemt nekavējoties. Šie pasākumi ir nepieciešami ne tikai jaunu, bet arī aizmirstu preču realizācijas stimulēšanai.
Preču realizācijas stimulēšanas programma var prasīt lielus ieguldījumus, tāpēc tā ir rūpīgi jāizstrādā un jāpārliecinās, vai pareizi ir izvēlēts stimulēšanas pasākumu veids, jo pretējā gadījumā - uzņēmums var ciest zaudējumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация