-
Lietvedības prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma un biroja darbs (organizācija un vadība) | 3 |
1.1. | Uzņēmuma dibināšanu apliecinoši dokumenti | 3 |
1.2. | Vadības struktūra | 3 |
1.3. | Biroja darba organizācija un plānošana | 3 |
2. | Lietvedība | 5 |
2.1. | Lietvedības procesa organizēšana iestādē | 5 |
2.2. | Dokumenta oriģināls un dokumenta oriģināla atvasinājumi, to juridiskais spēks | 5 |
2.3. | Dokumentu reģistrācijas veidi un formas | 6 |
2.4. | Pasta sūtījumi, to veidi, noformēšana un nosūtīšanas kārtība | 6 |
2.5. | Dokumentos paredzēto uzdevumu izpildes kontrole | 7 |
2.6. | Organizatorisko dokumentu veidi, to noformēšana | 7 |
2.7. | Rīkojuma dokumenti, to noformēšana | 8 |
2.8. | Faktus fiksējošo dokumentu veidi, to noformēšana | 8 |
2.9. | Sarakstes dokumentu veidi, to noformēšana | 9 |
2.10. | Personas lieta – dokumentu veidi, to noformēšanas un ievietošanas kārtība | 10 |
2.11. | Lietu nomenklatūra un lietu kārtošana ikdienā | 10 |
2.12. | Lietu nodošana glabāšanai | 10 |
3. | Datorzinību pamati | 12 |
3.1. | Izmantotās datora aparatūras apraksts | 12 |
3.2. | Izmantotās datora programmatūras apraksts | 12 |
3.3. | Tekstapstrādes lietotnes | 12 |
3.4. | Izklājlapas | 13 |
3.5. | Prezentāciju lietotnes | 15 |
3.6. | Internets | 15 |
3.7. | Multimediji | 15 |
3.8. | Citas prakses laikā pielietotās programmas | 15 |
4. | Saskarsme | 16 |
4.1. | Novērtēt, kādas jūsu temperamenta stiprās puses un vājības ietekmēs jūs kā izvēlētās profesijas darbinieku. Kā tas izpaužas saskarsmē? | 16 |
4.2. | Uzrakstiet kādas sarunas analīzi. Analizējiet gan sarunas verbālos aspektus, gan sarunubiedru neverbālo izturēšanos | 16 |
4.3. | Personāla loma saskarsmē ar klientu | 16 |
Secinājumi | 18 | |
Priekšlikumi | 19 | |
Izmantotā literatūra | 20 |
SECINĀJUMI
1. Saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrāciju vajadzētu veikt kādā speciāli izveidotā programmā nevis Microsoft Excel, kas nav droši, jo ir bijuši gadījumi, kad šie dati var pazust.
2. Uzņēmumam nav speciāli izveidotas klientu pieņemšanas telpas, tāpēc atbraukušie šoferi, kuriem ir nepieciešams saņemt pavadzīmi, uzturas nelielā telpā, kurā nav ventilācijas.
3. Mainoties darbiniekiem, pie kabinetu durvīm netiek nomainītas amatu plāksnītes, kuras klientiem raisa neizpratni, jo viņš ir atnācis pie viena darbinieka, bet viņš vairs neatrodas šajā kabinetā.
4. LODE SIA nav pabeigta lietu nomenklatūras izstrāde. 3 gadu laikā darbinieki nav piestrādājuši pie tā.
PRIEKŠLIKUMI
1. Iegādāties drošāku programmu saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrācijai.
2. Apmeklētāju telpā vajadzētu ierīkot ventilāciju vai rast risinājumu, kā padarīt gaisu vieglāku, piemēram, izmantot gaisa atsvaidzinātājus.
3. Darbinieku kabinetiem vajadzētu mainīt nosaukumus pie durvīm atbilstoši ieņemamajam amatam.
4. Ir jāpabeidz lietu nomenklatūra, jo tā disciplinētu darbiniekus.
…
1. Saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrāciju vajadzētu veikt kādā speciāli izveidotā programmā nevis Microsoft Excel, kas nav droši, jo ir bijuši gadījumi, kad šie dati var pazust. 2. Uzņēmumam nav speciāli izveidotas klientu pieņemšanas telpas, tāpēc atbraukušie šoferi, kuriem ir nepieciešams saņemt pavadzīmi, uzturas nelielā telpā, kurā nav ventilācijas. 3. Mainoties darbiniekiem, pie kabinetu durvīm netiek nomainītas amatu plāksnītes, kuras klientiem raisa neizpratni, jo viņš ir atnācis pie viena darbinieka, bet viņš vairs neatrodas šajā kabinetā. 4. LODE SIA nav pabeigta lietu nomenklatūras izstrāde. 3 gadu laikā darbinieki nav piestrādājuši pie tā.
Pielikumu nav.
- Lietvedības prakses atskaite
- Lietvedības prakses atskaite
- Prakses atskaite lietvedībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite lietvedībā
Отчёт по практике для университета16
-
Lietvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета25
-
Lietvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета15
-
Lietvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета13
-
Lietvedības prakses atskaite SIA "LC būve"
Отчёт по практике для университета14
Оцененный!