Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:391250
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  UZDEVUMU NOSTĀDNE    3
1.  UZDEVUMS    4
2.  UZDEVUMS    8
3.  UZDEVUMS    10
4.  UZDEVUMS    11
5.  UN 6.UZDEVUMS    14
7.  UZDEVUMS    17
8.  UN 9.UZDEVUMS    20
10.  UZDEVUMS    23
  SECINĀJUMI    26
  BIBLIOGRĀFIJAS SARAKSTS    27
Фрагмент работы

1. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas praktiska problēma, kurā viņš jūtas eksperts. Ir jāapraksta izvēlētā problēma, jākonstruē problēmas stāvokļu telpa, ņemot vērā atbilstošā varianta ierobežojumus, jāaprēķina izveidotās stāvokļu telpas vidējais zarošanās koeficients.
2. uzdevums.
Jāaprēķina dažādu stāvokļu telpu sarežģītība, izmantojot atbilstošajā variantā dotās B un L vērtības, kā arī obligāti ir jāizmanto tās B un L vērtības, kas iegūtas pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai. Tādējādi, aprēķins ir jāveic trīs dažādām vidējā zarošanās koeficienta B vērtībām, trīs reizes mainot līmeņu skaitu L. Iegūtie rezultāti ir jāatspoguļo tabulā, kā arī ir jāattēlo visas trīs līknes vienā grafikā, izmantojot logaritmisku skalu par pamatu grafiku konstruēšanai. Ņemot vērā iegūtos rezultātus un izveidotās līknes, ir jādod secinājumi par to, kā mainās ģenerēto stāvokļu skaits.
3. uzdevums.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, lietojot sarakstus OPEN un CLOSED, ir jārealizē variantā norādītais neinformētas pārmeklēšanas algoritms, fiksējot atrisinājuma atrašanai nepieciešamo iterāciju skaitu. Pārmeklēšana ir jārealizē, izmantojot varianta pirmajā uzdevumā norādītās pārmeklēšanas sākuma un mērķa virsotnes.
4. uzdevums.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, jākonstruē heiristiskā novērtējuma funkcija. Jāpaskaidro lieluma h(n) semantiskā jēga, vērtību skala un skaitliskās vērtības izvēle katrai virsotnei, kā arī iegūtās heiristiskā novērtējuma funkcijas vērtības ir jāatspoguļo uz attēla, kas atbilst pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai.
5. un 6. uzdevumi.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai jārealizē divi variantā norādītie heiristiski informētas pārmeklēšanas algoritmi, lietojot sarakstus OPEN un CLOSED. Jāfiksē nepieciešamo iterāciju skaits katram no algoritmiem, un pārmeklēšanas rezultāti jāsalīdzina ar trešajā uzdevumā iegūtajiem rezultātiem (mērķa atrašanai nepieciešamo iterāciju skaitu). Pārmeklēšana ir jārealizē, izmantojot varianta pirmajā uzdevumā norādītās pārmeklēšanas sākuma un mērķa virsotnes.
7. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas kāda divpersonu spēle ar pilnu informāciju. Ir jādod spēles noteikumu apraksts un tās attēlojums spēles koka veidā, kā arī jānorāda uzvaru nesošie ceļi. Spēles modelēšanai ir jāizmanto vai nu Minimaksa, vai Alfa-beta algoritms.
Piezīme: Netiks ieskaitītas divpersonu spēles, kas tika apskatītas lekcijās, ir līdzīgas lekcijās apskatītajām spēlēm vai ir pieejamas studentiem dotajos materiālos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация