Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:438844
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Mārketinga mērķi    8
3.  Uzņēmuma mērķa tirgus raksturojums    10
4.  Mārketinga pētījumu metožu izpēte    13
5.  SVID analīze    17
6.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    20
7.  Konkurentu izpēte un analīze    22
8.  Uzņēmumu virzīšanas pasākumu izpēte un analīze    25
9.  Virzīšanas pasākumu plāns    27
10.  Kvalifikācijas darba izstrāde apraksts    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Literatūras un avotu saraksts    30
  Mārketinga (tirgzinību) prakses pielikumi    31
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Prakses uzņēmums priekšrocība ir bagāts piedāvājuma klāsts un unikalitāte savā produktu jomā.
2. Lai gan uzņēmums ir samērā jauns, tomēr šo trīs gadu laikā ir izveidojies ievērojams patstāvīgo klientu loks, kas virza uzņēmumu uz priekšu.
3. Uzņēmumam ir svarīgi konkurēt ar tāda paša tipa uzņēmumiem , un uzmanīgi sekot līdzi konkurentu aktivitāte, lai laicīgi varētu rīkoties dažādu draudu gadījumā no konkurentu puses.
4. Prakses uzņēmuma vadītāja ir gatava iesaistīties visos vajadzīgajos pasākumos, lai uzlabotu un veidotu jaunus produktu virzīšanas pasākumus.
5. Uzņēmums arī ir gatavs attīstīties un uzlabot līdz šim esošo darba kārtības sistēmu, ļaujot attīstīt uzņēmumam savu mārketinga nodaļu nākotnē.
Priekšlikumi:
1. Sadarbojoties uzņēmuma visu nodaļu vadītājiem uzlabot komunikācijas vidi starp uzņēma nodaļām, tā veicinot komandas darbu, savstarpēju saprati, kopīgus mērķus un tādējādi uzņēmuma attīstību.
2. Uzņēmuma vadītajam, attīstīt un pilnveidot uzņēmumā attiecīgi trūkstošās nodaļas, kā piemēram marketinga nodaļu un arī sabiedrisko attiecību nodaļu, abi šie speciālisti uzņēmumam būtu liels ieguvums tālākā attīstībā un pareizu un profesionālu uzņēmuma nākotnes attīstību tikai sekmētu šie specialisti pielietojot savas zināšanas.
3. Nodarbinot mārketinga speciālistu kopā ar vadītāju izstrādāt mārketinga plānu, lai varētu apzināt sasniedzamos mērķus un draudus, kas varētu rasties, mērķu sasniegšanas procesā.
4. Nodarbinot sabiedrisko attiecību speciālistu kā vienu no uzdevumiem izvirzīt vizuālā tēla veidošanu uzņēmumam, tā pat kopā ar mārketinga speciālistu strādāt pie uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas pasākumiem, piemēram izstrādāt reklāmas ar tūrismu saistītos žurnālos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация