Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:969870
 
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Jebkuram uzņēmumam, lai tas pastāvētu un veiksmīgi darbotos ir jāizveido ārējo sakaru principi:
klienti - piegādātāji un pircēji;
kapitāla ieguldītāji;
konkurenti;
sabiedrība;
grupas;
valsts.
Parasti izvēlas tādus partnerus, kuri vislabāk tiktu galā ar izvirzītajiem uzdevumiem. Galvenās prasības ir partneru profesionalitāte, ekonomiskais stāvoklis un izaugsmes perspektīvas.
Pakalpojumu patērētāji (pircēji) ir galīgais mērķis, ko cenšas apmierināt organizācijas, lai pārdotu preces. Lai apmierinātu pircēju vajadzības pēc precēm un pakalpojumiem tiek dibināti saimnieciskie sakari ar piegādātājiem un starpniekiem.
Katram uzņēmumam ir jānosaka savs mērķtirgus. Reizēm šķiet, ka pircēju tirgus ir jau zināms un tas ir tikai jāpalielina ar saviem produktiem, bet konkurences apstākļos tirgus ne pie viena klāt nenāk, - tas jāmeklē pašam.
No vides uztveres un piemērošanās konkrētai situācijai atkarīga organizācijas darbības efektivitāte. Organizācijas iekšējo elementu savstarpējo sakarību ignorēšana var radīt konfliktus un zaudējumus.
Iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā.
Organizācijas iekšējās vides faktori ir:
mērķi, stratēģija, uzdevumi;
darbinieki, viņu zināšanas, iemaņas prasmes, uztvere;
struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde;
organizācijas struktūrvērtība, vadības stils;
tehnoloģija (iekārtas, informācijas sistēma).
Šīs sastāvdaļas nav izolētas cita no citas, bet gan savstarpēji saistītas.
Parasti visa uzmanība tiek veltīta savas organizācijas iekšējās vides elementiem, bet mērķu sasniegšana lielā mērā ir atkarīga arī no ārējās vides elementiem.
Imidžs ir, lai uzņēmums tiktu atpazīts starp patērētājiem un viņi zinātu, ko no viņa var sagaidīt. Vienmēr firmām ar labu imidžu ir veiksmīgi attīstīts lojalitātes mārketings, jo viņi izprot patērētāju un sabiedrība vēlmes un mēģina tās apmierināt. Uzturēt stipru imidžu prasa uzņēmumam lielus resursus, toties tie apmaksājas, jo tas piesaista jaunus un notur vecos klientus. Uzņēmuma imidžs, kuru var iedalīt: kā ar stipru vai vāju, tas ir atkarīgs no tā kādu darbu ir ieguldījis ir savstarpējo saišu nodibināšanā ar: klientiem, patērētājiem un sabiedrību.
Imidža veidošana ir viena no lojalitātes mārketinga sastāvdaļām, kurā uzņēmums ar savu devīzi definē, ko viņš piedāvā un ko no var sagaidīt no tā. Lai nostiprinātu uzņēmuma imidžu uzņēmums nevar atļauties sliktas ziņās, tas piespiež to darboties augstā kvalitātes līmenī un uzklausīt katru klienta sūdzību, kā arī ņemt vērā sabiedrības viedokli pa uzņēmuma darbību.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация