Отчёт по практике
Гуманитарные науки
Педагогика
Metodiķa prakse pirmsskolas izglītības iestādē-
Metodiķa prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Nr. | Название главы | Стр. |
Prakses vērtējums/raksturojums | 3 | |
Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 4 | |
Pedagoģiskās prakses darbības plāns | 5 | |
PII 2010./2011. mācību gada darba plāna analīze | 6 | |
PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze | 8 | |
Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm un pirmsskolas skolotāju darbības vērošana un saskarsme ar bērniem analīze | 10 | |
Metodiskā kabineta analīze | 20 | |
Metodiskā kabineta vienas iedaļas analīze | 22 | |
Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu | 24 | |
Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei | 26 | |
Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē | 31 |
10. Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei
Tēma: „Papīra locīšanas māksla - origami”.
Mērķis: Padziļināt pedagogu zināšanas par papīra locīšanu, to nozīmību uz bērnu attīstību un to izmantošanu nodarbībās.
Uzdevumi:
1. Rosināt pedagogus izmantot papīra locīšanas tehniku rokdarbu nodarbībās;
2. Sniegt informāciju par metodiskā kabinetā izmantojamo literatūru konkrētai tēmai;
3. Daloties pedagogiem pieredzē, iegūt jaunas metodes un paņēmienus papīra locīšanā – origami izmantošanā.
Konsultācijas norises plāns:
1. Teorētiskais izklāsts 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
2. Iepazīstināšana ar literatūru par konkrēto tēmu. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
3. Iepazīstināšana ar metodiķa izveidotajiem uzskates materiāliem. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
4. Pedagogu praktiskā darbība. 20 min. (atbild metodiķis -praktikants).
5. Pedagogu ideju uzklausīšana. 10 min. (atbild pedagogi).
6. Priekšlikumi 10 min. (atbild metodiķis – praktikants).
Telpas noformējums: skolotāji sēdēja uz krēsliem pusaplī pretim man un lielajam ekrānam, jo biju Powepointā sagatavojusi nelielu prezentāciju, kas ietvēra gan nelielu ieskatu origami vēsturē, gan uzskates materiālu, kas skolotājiem ļāva vienkāršāk darboties praktiski. Informāciju par origami meklēju gan internetā, gan no bibliotēkas paņemtajās grāmatās. Man bija ieplānots darbs pie galdiem, jo lokot origami ir nepieciešams stingrs pamats, bet metodiķe man apgalvoja, ka galdi man nav vajadzīgi – skolotājas ir plastiskas un spēj pielāgoties dažādiem apstākļiem. Tā nu skolotājas kā stingro pamatu izmantoja grīdu vai nu savu klēpi.
Telpā man bija iekārtota arī īpaša vietiņa, kur es izveidoju origami grāmatu izstādi, ko skolotājas varēja aplūkot. Grāmatas lielākoties ņēmu no Universitātes bibliotēkas, jo metodiskajā kabinetā informācija un grāmatas par origami bija niecīgas.
…
Saturs Prakses vērtējums/raksturojums…………………………................3 Konstruktīvs prakses pašvērtējums...................................................4 Pedagoģiskās prakses darbības plāns………………………........5 PII 2010./2011. mācību gada darba plāna analīze..........................6 PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze..................................8 Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm un pirmsskolas skolotāju darbības vērošana un saskarsme ar bērniem analīze……...................................................10 Metodiskā kabineta analīze………………………………………......20 Metodiskā kabineta vienas iedaļas analīze……………………......22 Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu………………....24 Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei……………………………………………………………......26 Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē………….....31
- Metodiķa prakse pirmsskolas izglītības iestādē
- Pirmsskolas izglītības iestāde "Zīle”
- Prakses dienasgrāmata pirmsskolas izglītības iestādē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"
Отчёт по практике для университета10
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета14
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem
Отчёт по практике для университета7
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета62
-
Vērošanas prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета9