Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:172139
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    3
1.1.  Darbības apraksts    3
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Darbība    6
4.  Struktūra, tiesības un pienākumi    10
2.  MĀRKETINGA PĒTĪJUMI    13
1.1.  Mārketinga pētījumu veidi    13
1.1.1.  TNS Atlas™    13
1.1.2.  Semiometrija    13
1.1.3.  Patēriņa un attieksmes pētījumi    13
1.1.4.  Marku tēla pētījumi    14
1.1.5.  Monitortipa pētījumi    14
1.1.6.  IT pakalpojumu izmantošana    14
1.1.7.  F-Monitors: Latvijas mājsaimniecību finanšu un patēriņa ieradumu pētījums    14
1.1.8.  Klientu apmierinātība    14
1.1.9.  Darbinieku apmierinātība    15
1.1.10.  Reklāmu testi    15
1.1.11.  Produktu testi    15
1.1.12.  Noslēpumainais klients    15
1.2.  Pētnieciskās metodes    15
1.2.1.  Kvalitatīvās pētījumu metodes    15
1.2.2.  Kvantitatīvās pētījumu metodes    16
  NOBEIGUMS    17
  PIELIKUMI    18
Фрагмент работы

Nozares praksi strādāju uzņēmumā „TNS Latvia”. Prakses ilgums bija 13 nedēļas, kuru laikā bija jāizprot uzņēmuma darbības shēma un jāiesaistās tajā. Uzņēmuma atrašanās vieta ir Centrā, Kronvalda bulvārī 3/2. Manuprāt, vietas izvēle ir ļoti pārdomāta, jo darbs saistīts ar klientiem un ikvienam ir ērti atbraukt. Turklāt uzņēmumam pieder septiņas bezmaksas autostāvvietas, kas paredzētas klientiem. Uzņēmums izvietots trijos stāvos, pirmajā stāvā atrodas sekretāre un dažas telpas, kas paredzētas kā pētījumu norises vietas, otrajā stāvā izvietoti darbinieku kabineti un trešajā stāvā ir telefonzāle, kurā savu darbu dara intervētāji. Uzņēmumam ir sava virtuvīte, kurā izvietots arī kafijas automāts darbinieku labklājībai. TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. Vairāk par mārketinga pētījumiem aprakstīšu otrajā nodaļā.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.
TNS Latvia strādā 64 pilna laika darbinieki un vairāk kā 160 intervētāji. Uzņēmuma darba laiks ir no 9:00 līdz 21:00, kas dod iespēju intervētājiem strādāt vairākās maiņās. Daudzi studenti strādā par intervētājiem un tas man liekas ļoti piemērots darbs studiju laikā.
Uz vakantajām Projektu vadītāju un Internal projektu vadītāju vietām vispirms tiek izsludināts uzņēmuma iekšējais konkurss, kurā var pieteikties visi ieinteresētie darbinieki. Ja uzņēmuma iekšienē sekmīgu kandidātu nav, meklēšanai tiek izmantoti citi resursi. Amats var darbiniekam tikt piedāvāts arī pēc vecāko kolēģu iniciatīvas.
Projektu vadītāja un Internal projektu vadītāja amati atšķiras ar kvalifikācijas un stāža prasībām, un lielākoties kā Internal projektu vadītāji strādās uzņēmumā jaunāko darbinieki un/vai ar mazāku pieredzi projektu vadībā.
Lai kļūtu par Vecāko projektu vadītāju, papildus vispārpieņemtajām prasībām šajā amatā jāizpildās sekojošiem nosacījumiem:
1) stāžs Projektu vadītāja amatā - vismaz 3 gadi;
2) pārzina metodoloģijas un spēj ar tām strādāt;
3) var patstāvīgi strādāt ar klientiem;
4) apveltīts ar inciatīvu;
5) spēj kvalitatīvi strādāt ar vairākiem projektiem vienlaicīgi;
6) maģistra grāds saistītajās zinātnēs (var būt maģistrants, bet ar nosacījumu, ka grāds paredzētajā laikā jāiegūst);
7) tiešais vadītājs, attiecīgais projektu direktors, rekomendē.
Lai kļūtu Projektu direktoru, Vecākajam projektu vadītājam jābūt orientētam uz izaugsmi un attīstību, apveltītam ar īpašu inciatīvu, ieinteresētam pierādīt sevi komandas vadībā un pozicionēt sevi kā ekspertu, un šāda vēlme līdz ar priekšlikumiem projektu vadības darba pilnveidošanai jāizsaka uzņēmuma vadībai. Lēmums tiek pieņemts, balstoties uz iesniegtajiem priekšlikumiem un uzņēmuma nepieciešamību.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1130858
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация