Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:494339
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Skolas mācību vide    4
1.1.  Metodiskais darbs skolā    4
1.2.  Dokumentu studēšana    4
1.3.  Hospitēto stundu plānojuma tabula    5
1.4.  Hospitēto stundu izvērsta analīze, izvērtējums un secinājumi    6
1.5.  Asistēto stundu mājturībā plānojuma tabula    8
1.6.  Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit mājturības stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi    9
1.7.  Asistēto stundu informātikā plānojuma tabula    10
1.8.  Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit informātikas stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi    11
1.9.  Patstāvīgi vadīto stundu analīze un izvērtējums    12
1.9.1.  Mājturībā patstāvīgi novadīto stundu plānojums    12
1.9.2.  Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par mājturībā novadītajām stundām    13
1.9.3.  Informātikā patstāvīgi novadīto stundu plānojums    14
1.9.4.  Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par informātikā novadītajām stundām    14
1.10.  Secinājumi par pirmo nodaļu    15
2.  Skolas pedagoģiskā vide    16
2.1.  Interešu izglītības centrs    16
2.2.  Tradīcijas    16
2.3.  Klases audzināšanas darbs    17
2.4.  Secinājumi par otro nodaļu    17
3.  Skolas izglītības vide    18
Фрагмент работы

Pedagoģiskās prakses laikā iepazinos ar Svētes pamatskolas metodisko darbu. Svētes pamatskolas metodiskās jomas ir valodu joma, mākslas joma, cilvēks un sabiedrība un tehnoloģijas un zinātņu pamatu joma. Skolā darbojas arī klašu audzinātāju metodiskā komisija. Metodiskās padomes darba mērķis ir sekmīga jauno standartu ieviešana un mācību metožu pilnveidošana, kā arī skolotāju mērķtiecīga tālākizglītība un pieredzes apmaiņa, lai uzlabotu mācību procesa norisi. Metodiskās padomes uzdevumos ietilpst metodisko jomu darbību aktivizēšana, uzsverot savstarpējo saikni starp mācību priekšmetiem, lai nodrošinātu jauno standartu ieviešanu. Metodiskā padome turpina pārbaudes darbu sistēmas izveidošanu skolā, ietverot skolēnu pašvērtējumu. Metodiskā padome izstrādā starppriekšmetu skolas noteiktos pārbaudes darbus un nodrošina regulāru informācijas apmaiņu par aktualitātēm un problēmu risināšanas jomas ietvaros. Skolas izstrādātajās stundu apmeklējuma kartēs tiek vērtēts pozitīvais un negatīvais skolotāja darbībā un skolēnu darbībā. Tiek vērtēts arī vērotās stundas noslēgums. Nozīmīgs ir skolotāja pašnovērtējums un vērotāja secinājumi un priekšlikumi.

Dokumentu studēšana

Prakses laikā iepazinos ar valsts standartiem mājturībā un informātikā, pedagoģiskās prakses vadītājas sastādītajām mācību programmām mājturībā un informātikā, tematiskajiem plāniem un stundu plāniem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация