Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:430677
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Iestādes attīstības vēsture,darbinieku sastāvs, sociāli psiholoģiskais klimats organizācijā    3
2.  Organizācijas normu izpēte    5
3.  Organizācijas vērtību noteikšana    7
4.  Grupas saliedētības un attīstības pakāpes analīze darba kolektīvā    9
5.  Autoritātes veidošana un nostiprināšana darba kolektīvā    12
6.  Grupas vadītāja lomas analīze    13
7.  Līdera psihogramma    16
8.  Komunikācija organizācijā    19
9.  Darba stress organizācijā    21
10.  Konflikti organizācijā    24
11.  Organizācijas kultūras analīze    26
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Фрагмент работы

Uzņēmuma darbību reglamentē iekšējie VSAA sistēmas noteikumi. Tas ir gan elektroniski pieejams noteikumu kopums darbinieku iekšējās mājas lapas lietotājiem, gan drukātā veidā lasāms jaunajiem darbiniekiem, stājoties darbā. Pastāvošās normas un darba instrukcijas izstrādājusi personāldaļa, pamatojoties uz Valsts pārvaldes iekārtas likumu. Iekšējās kārtības noteikumiem ir veltīta atsevišķa sadaļa, ir izstrādātas normas struktūrvienību vadītājam un darbiniekiem. VSAA Iemaksu nodaļa, kā aģentūras satāvdaļa pakļaujas VSAA normatīvajiem aktiem.
Vadītāja darbs ietver sevī pienākumu sadali darbiniekiem un darba kvalitātes kontroli. Tas norāda uz vadītāja īstenoto leģitīmo varu, kas nosaka viņa tiesības vadīt un kontrolēt darbiniekus, pieprasīt, lai darbinieki pakļautos viņa lēmumiem. Vadītājs raugās, lai darba procesā darbinieki ievērotu iekšējās kārtības noteikumus. Viņš arī ir atbildīgs par telpas atbilstību iekārtojuma standartiem un pakalpojumu sniegšanu klientiem.
Iemaksu nodaļas darbinieku svarīgākais uzdevums ir nodrošināt sekmīgu nodaļas darbību un apmierinātus klientus, tādēļ raksturīgākās normas darbiniekam ir: vienmēr laipni apkalpot klientu, būt zinošam savā darba procesa pienākumu izpildē, pārzināt dokumentāciju, savlaicīgi gatavot atskaites. No nerakstītajām normām varētu minēt to, ka darbinieki izlīdz cits citam, vajadzības gadījumā aizvietojot viens otru vai palīdzot sakārtot pieprasījuma informāciju datu bāzē (kamēr viens darbinieks kārto informāciju datu bāzē, otrs palīdz, nokopējot kādus dokumentus, sameklējot vajadzīgās veidlapas u.tml).
Lai darbinieki ievērotu noteikumus, pastāv sodu sistēma, kas izpaužas pārkāpumu neievērošanas gadījumā, kad brīdinājumi un rājieni neiedarbojas, samazina atalgojumu.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация