Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

СкидкаВыгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
5,99
Экономия:
1,14 (19%)
Со скидкой*:
4,85
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:298656
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē   
II.  Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte   
III.  Bērnu ikdienas darbību vadība   
IV.  Prakses dienasgrāmata   
V.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums   
VI.  Studenta prakses vērtējums / raksturojums    .
  Izmantotas literatūras saraksts    .
Фрагмент работы

V KONSTRUKTĪVS PRAKSES PAŠVĒRTĒJUMS
Prakses laikā tika realizēti prakses uzdevumi un mērķis. Pateicoties administrācijas un skolotāju atbalstam, tika dota iespēja individuāli strādāt un novērot bērnus, kuru mācīšanās spējas ir augstākas, bieži šo bērnu runas veids raksturo vairāku vecumposmu augstāka bērna spriestspējas, kas kontrastē ar sociālo mijiedarbību un emocionālo līdzsvaru. Realizējot uzdevumu izpildi, tika ņemts vērā bērna individuālās un psiholoģiskās īpatnības un intereses, vides izvērtējums un skolotāju pieredze un profesionalitāte.
Prakses laikā daudz uzmanības tika veltīts iemaņu attīstīšanai, piemēram, sadarbības un kooperācijas iemaņām, kas ir pamats veiksmīgai komunikācijai iestādē un mērķu sasniegšanai. Piedaloties praksē PII bija iespējas attīstīt profesionāli svarīgas personības īpašības: emocionālo stabilitāti, interesi pret cilvēkiem, atsaucību, tieksmi palīdzēt cilvēkiem, draudzīgumu. Lai sasniegtu prakses mērķi, noderēja zināšanas par pirmsskolas vecuma bērnu psiholoģiskām īpatnībām un teorētiskās zināšanas pedagoģiskā procesa organizācijā.
Darbs ar bērniem prasa īpašu pieeju. Prakses laikā apliecināju, ka atkarīgi no vecumposma nepieciešams izvirzīt dažādus mērķus mācīšanas procesa organizēšanā, piemēram:
● 1,6 g. - 3 g. - adaptācija jaunajai videi (PII, kur notiek prakse latviešu grupās tiek uzņemti bērni no 1.6 gadu vecumā, bet mazākumtautību programmā no 3 gadu vecuma);
● pirmsskolas posms - sagatavošana skolai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация