Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:992777
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses vietas raksturojums, pašanalīze    3
2.  Bērnu personības jomu izpētes rezulti    5
3.  Divu nedēļu nodarbību plānojums integrētā pieejā    13
4.  Pedagoģisko situāciju raksturojums    17
Filmētās nodarbības konspekts, analīze    18
6.  Izmantotā literatūra    22
Фрагмент работы

Integrētas nodarbības pašanalīze
Atbilstoši nodarbības mērķim un uzdevumiem, varu izdarīt secinājumu:
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši tēmai un vecumposmam, pilnveidojot pašapkalpošanās konstruēšanas prasmes un zināšanas par gājputniem.
Rīta cēlienā rosināju palīdzēt bērniem apliet augus, noslaucīt ar lupatiņu putekļus no augu lapām. Nostiprinu pašapkalpošanās iemaņas( noslaucīt putekļus, saslapināt lupatiņas, izskalot ) un orientēšanos grupā, tā veicinot bērna patstāvību un darbīgumu.
Rotaļnodarbību uzsāku ar dzejoli, lai bērnus sagatavotu un mobilizētu nodarbībai. Iesākumā pārrunājam par gadalaikiem, kas palīdz bērniem noskaidrot esošo gadalaiku, kas ir svarīgākie pavasara vēstneši. Pārrunājām par gājputniem, to atgriešanos. Piedāvāju bērniem atpazīt putnu balsis, bērni cenšas atminēt, kad putna nosaukums ir atminēts, tad iepazīstamies ar putna izskatu un mājvietu, kur mitinās putns. Jāpiestrādā pie jautājumu uzdošanas, lai bērniem būtu vieglāk un skaidrāk atbildēt. Jāpievērš uzmanība ir savai runai, jo uztraukumā bieži pārsakos vai sajauc.
Lai bērniem būtu iespēja izkustēties, piedāvātās pirkstiņrotaļas bērniem patīk. Veicot praktisko darbu pievēršu uzmanību katram bērnam, gan mudinot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Ikdienā bērniem tiek piedāvāts pašiem paņemt nepieciešamos palīglīdzekļus darba veikšanai ( novērojumi, liecināja, ka šķēres bija nepieciešams dot pēdējās, lai nespēlētos un neākstītos ar tām). Pirms darba veikšanas bērniem sniedzu neprecīzu uzdevumu instrukciju, kas nedaudz izjauca ieceri kā konstruēt izvēlēto lietu, bet tas neradīja problēmas gala darba rezultāta ieguvei. Grupā ir daži bērni, kuriem ir nepieciešama individuālā pieeja, līdz ar to šiem bērniem tiek pievērst vairāk uzmanības, jo pārējie grupas bērni cenšas būt patstāvīgi ( grupas kopumā, viņi necenšas neko darīt , sēž un nodarbojas ar blakus lietām). Bērniem tiek dota iespēja pašiem sakārtot darba vietas, lai veicinātu pastāvīgumu. Tā kā darba temps ir dažāds grupiņā, tad bērniem, kuri ātrāk ir pabeiguši darbiņu un sakārtojuši savu darba vietu , tiek piedāvātas galda spēles, lai tiktu aizpildīts laiks, kamēr pabeigs visi bērni.
Šīs grupiņas bērniem ļoti patīk dažāda veida rotaļas, līdz ar to jaunas rotaļas apgūšana, radīja pozitīvu emocionālo pacēlumu, bērni pēc rotaļas apgūšanas vieni paši atdarināja brīvajos brīžos.
Uzskatu, ka manis izvirzītais mērķis un uzdevumi ir izvirzīti saistībā ar bērna interesēm un vajadzībām, tos esmu sasniegusi, tā pilnveidojot bērna prasmes un attīstot bērna zināšanas un intereses par izvirzīto tēmu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация