I INDIVIDUĀLĀ MĒRĶA NOTEIKŠANA UN
REALIZĀCIJA PRAKSĒ
Individuālais mērķis: Attīstīt savas pedagoģiskās prasmes darbā ar 6–7 gadus veciem bērniem, nodarbību plānošanas procesā uzmanību pievēršot atmiņas, runas un valodas attīstībai.
Plāns mērķa realizācijai:
1. Novērot bērnu atmiņas, runas un valodas prasmes visās ikdienas aktivitātēs.
2. Novērot pedagogu vadītās aktivitātes šo prasmju attīstīšanai.
3. Nodarbību plānošanas procesā iekļaut uzdevumus, kas veicina atmiņas, valodas un runas prasmju attīstību.
4. Veikt atkārtotu bērnu novērošanu, salīdzinot progresu ar sākotnējo novērojumu.
5. Analizēt, kas izdevās veiksmīgi un kas vēl jāpilnveido, tādējādi izvērtējot savu profesionālo izaugsmi.
Prakses mērķa īstenošanas analīze
Mana prakse tika veikta pirmsskolas izglītības iestādē “Strautiņš”, strādājot ar 6–7 gadus veciem bērniem. Prakses mērķis bija attīstīt savas pedagoģiskās prasmes darbā ar šo vecuma grupu, īpašu uzmanību nodarbību plānošanas procesā pievēršot atmiņas, runas un valodas attīstībai. Lai to sasniegtu, izvirzīju piecus darbības plāna punktus, kurus īstenoju visas prakses laikā.
…