Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:526590
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  LIEPĀJAS UNIVERSITĀTES    1
  PEDAGOĢIJAS UN SOCIĀLĀ DARBA FAKULTĀTE    1
  PIRMSSKOLAS SKOLOTĀJU PRAKSE    1
  Saturs    2
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II.  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    8
III.  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    13
IV.  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    19
V.  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošana un vadīšana    26
VI.  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    31
VII.  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais pētījums    35
VIII.  Pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādē    41
IX.  Prakses dienasgrāmata    50
X.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    63
  Literatūru saraksts    66
  Pielikumis    67
Фрагмент работы

2. PAŠVĒRTĒJUMS
Mans mērķis prakses laikā, bija izzināt un veicināt bērna attīstības spējas dažādos aspektos – sociālo, emocionālo, intelektuālo, fizisko, domāšanas attīstībā, ko arī veiksmīgi realizēju, pārliecinoties, ka jebkuras prasmes visefektīvāk attīstīt ir ar rotaļspēļu palīdzību, piemērojot tās atbilstoši vecumam un attīstības līmenim.
Izveidojās lieliska sadarbība ar prakses mentoru, pirmsskolas skolotajām. Visas izrādīja lielu pretimnākšanu, sniedzot padomus, atsauksmes manā darbā.
Strādāju ar bērniem interesantām tēmām, kas viņus labprāt motivēja darboties, iesaistīties un ar interesi izzināt.
Izstrādāju rotaļnodarbības, praktiskas darbības saiknē ar reālo dzīvi un situāciju, kopīgi veicām pētnieciska rakstura uzdevumus un eksperimentus, dodot iespēju izdarīt loģiskus secinājumus, atklāt likumsakarības. Šādi uzdevumi bērniem īpaši patīk.
No mentores iemācījos, kā labāk attīstīt labas prasmes izteikšanos, veicot pašvērtējumu, vērtēt arī citus ar labvēlīgu attieksmi, katras darbošanās noslēgumā veidojot atgriezenisko saiti ar bērniem. Bērni bija ziņkāres pilni, spontāni, konkrēti domātāji, kas ar nepacietību grib iekļauties pieaugušo pasaulē.
Pēc manām domām un pēc prakses mentora atsauksmēm varētu secināt, ka plānotais ir izdevies, veidojot sadarbību ar grupu skolotājām, apkopojot vēroto, darīto, gūto pieredzi un izdarot secinājumus.
Tika izmantotas dažādas metodes, kurās iepazinu bērnus tiešās uztveres ceļā, dabiskos apstākļos, jo veidojās tiešās attiecības starp pētniekiem un objektu, kad uzmanības lokā ir dzīvais process, kad izpētes materiālu gūstam no pirmavota.
Veicot prakses uzdevumus, radās turpināt izvirzīt sev turpmākās pašattīstības perspektīvas:
• novērot, izjautāt izglītojamos par to interesējušiem jautājumiem, vajadzībām un izstrādāt tēmas, iekļaujot visus darbības veidus, mācību priekšmetus, plānot ārpus nodarbību laiku;
• organizējot mācību procesu izmantot daudzveidīgas metodes. Īpašu uzmanību pievērst individuālajam darbam ar izglītojamiem;
• pievērsties bērnu uzmanības noturīguma vingrināšanai, attīstīt zinātkāri. Rosināt un veicināt bērnu emocionālo attieksmi pret apkārtējo pasauli;
• veikt sistemātisku bērnu darbības un attīstības analīzi;
• sadarboties ar iestādes metodiķi, turpināt studēt pedagoģisko literatūru un metodiskos materiālus.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация