Lai izprastu bērna jēgpilnu iesaisti mācībās, iestāde veic formatīvu vērtēšanu mācību ikdienas procesā. Virza bērna tālāko attīstību uz vērtēšanas rezultāta iegūtajiem datiem, ievērojot katra bērna individuālās vajadzības. Mācību procesa organizēšana norit ar darbošanos interešu centros, veidojot un nostiprinot pašvadītas mācīšanās un sadarbības prasmes.
Iestāde nodrošina tālākizglītības iespējas visiem pirmsskolas darbiniekiem, ik gadu augusta beigās norit kvalifikācijas celšanas kursi, kuri tiek organizēti uz vietas pirmsskolā – aktuālās tēmas, normatīvos noteikto tēmu apguve (audzināšanas jautājumi, pirmās palīdzības apmācības utt). Kvalifikācijas celšana balstoties datos, kas iegūta pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanā. Ik gadu vadība rīko saliedēšanās pasākumus, visiem iestādes darbiniekiem. Kā arī ir iespēja saņemt pašvaldības līdzfinansējumu iegūstot augstāko izglītību, izglītības jomā.
Savstarpējās mācīšanās iespējas un komandu darbs tiek veikts visu mācību gadu. Tiek veidotas atklātās nodarbības “kolēģis-kolēģim” – kolēģu nodarbību vērošana, nodrošinot savstarpēju mācīšanos, ideju apmaiņu. Kopā tiek organizēta metodiskā plānošana, sadaloties pa vecumposmiem, tajā notiek – pārrunas, apspriestas aktualitātes, problēmsituāciju risināšana, ieteikumi, pieredzes apmaiņa, kā arī skolotājas dalās ar saviem mēneša plāniem. Kolēģi savstarpēji dalās ar informāciju, ko ir ieguvuši pēc kvalifikācijas kursu celšanas apmeklējuma.
…