Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirg...-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | |
1.1. | Uzņēmuma rašanās vēsture | |
1.2. | Uzņēmuma darbības ilgtermiņa un īstermiņa mērķi un virzieni | |
1.3. | Uzņēmuma darbību regulējošie dokumenti | |
2. | Uzņēmuma vadība un personāls | |
2.1. | Uzņēmuma personāls | |
2.2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | |
2.3. | Uzņēmuma personāla darba organizācijas un vadīšanas novērtējums | |
2.4. | Darba aizsardzība uzņēmumā | |
3. | Mārketings uzņēmumā | |
3.1. | Mārketinga pamatelementi | |
3.2. | Makrovides ietekme uz lauku tūrisma uzņēmumu | |
3.3. | Lauku tūrisma mārketinga īpatnības un to izpausme zemnieku saimniecībā „AAAAAAA” | |
4. | Uzņēmuma mārketinga plāns | |
4.1. | Tirgus situācijas analīze | |
4.2. | Tirgus izpēte un mērķtirgus noteikšana | |
4.3. | Informācija par konkurentiem un tās analīze | |
4.4. | Cenu veidošana uzņēmumā | |
4.5. | Tirgzinības pielietojums uzņēmumā | |
5. | Uzņēmuma reklāma | |
Secinājumi | ||
Priekšlikumi | ||
Izmantotās literatūras un avotu saraksts |
Uzņēmuma rašanās vēsture
Zemnieku saimniecības “AAAAAAA” biznesa idejas rašanās vairāk bija saistīta ar vēlmi saglabāt mantoto īpašumu. 1997. gadā dažādu apstākļu dēļ, radās jautājums: ko darīt tālāk? Vai īpašumu pārdot, vai arī ko uzsākt, jo neko nedarot (vienkārši dzīvojot), gandrīz nav iespējams materiāli uzturēt ēkas, kuras ir jau ap 60 gadus vecas, un kurām jau nepieciešams remonts. Tam vajadzīgi papildus ienākumi. Saimnieki nolēma, ka ar lauksaimniecību nodarboties šeit nav izdevīgi, jo ir maz zemes (8 ha).
Šajā laikā diezgan aktīvi aizvien jaunas lauku mājas tūrismam meklēja nesen (1994) izveidotā lauku tūrisma asociācija “Lauku Ceļotājs”. 1997. gadā Ludzā tika izveidots YYYYYY tūrisma informācijas centrs, kurš arī sāka attīstīt lauku tūrisma ideju savā rajonā. Z/s “AAAAAAAA” īpašums atrodas arī skaistā vietā, pie XXXXX ezera. Šo vairāku faktoru sakritība lika saimniekiem pieņemt lēmumu – izveidot viesu māju.
Uzsākot darbību lauku tūrismā, jāteic, ka speciālu zināšanu nebija nevienam ģimenes loceklim, taču jāņem vērā, ka Latvijā tas bija jauns uzņēmējdarbības veids, kurā tikko bija sākuši izglītoties uzņēmēji, kas nodarbojās ar lauku tūrismu.
Labs materiālais stimuls uzņēmuma darbības sākumā (1998.g.) bija iespēja iesaistīties PHARE projektos, ko uzņēmums veiksmīgi izmantoja un projekta realizācijas rezultātā uzņēmuma īpašumā tika iegādātas jaunas mēbeles viesistabas iekārtošanai un 3 koka airu laivas.
Arī YYYYYY rajona padome šajā laikā atbalstīja topošos tūrisma uzņēmumus, izsniedzot kredītus ar atvieglotiem nosacījumiem. Zemnieku saimniecība “AAAAAAA” izmantoja šādu kredītu, par kura līdzekļiem mājā labiekārtoja dušu un WC, mājas 2. stāvā izremontēja un iekārtoja 3 viesu istabas (6 vietas). Viesus varēja uzņemt arī verandiņā. Vecajā klētiņā iekārtoja “siena viesnīcu” (gulēšana sienā 6-8 personām). Ezera krastā jau bija senā “melnā pirts”. Saimniecībā bija 3 koka airu laivas, izklaidei – novuss, Vēl tika plānots ņemt kredītu izklaides paplašināšanai – ūdensvelosipēda un velosipēdu iegādei un viesu istabas ar dušu un WC ierīkošanai bijušajā saimniecības ēkā.
Uzņēmums paredzēja orientēties uz ģimenes cilvēku atpūtas organizēšanu. Mērķa grupa (ģimenes) apstiprinājās 4 darbības gadu garumā. To noteica viesu mājas atrašanās vieta – ezera krasts, viensēta, klusums, daba.
Pakalpojumi darbības sākumā tika piedāvāti ar “Lauku Ceļotāja” starpniecību, YYYYYY TIC palīdzību, kā arī reklāma katalogā. “Tūrisma ceļvedis”.
…
Uzņēmuma vispārīgs raksturojums.Uzņēmuma rašanās vēsture.Uzņēmuma darbības ilgtermiņa un īstermiņa mērķi un virzieni.Uzņēmuma darbību regulējošie dokumenti.Uzņēmuma vadība un personāls.Uzņēmuma personāls.Uzņēmuma organizatoriskā struktūra.Uzņēmuma personāla darba organizācijas un vadīšanas novērtējums.Darba aizsardzība uzņēmumā.Mārketings uzņēmumā.Mārketinga pamatelementi.Makrovides ietekme uz lauku tūrisma uzņēmumu.Lauku tūrisma mārketinga īpatnības un to izpausme zemnieku saimniecībā „AAAAAAA”.Uzņēmuma mārketinga plāns.Tirgus situācijas analīze.Tirgus izpēte un mērķtirgus noteikšana.Informācija par konkurentiem un tās analīze.Cenu veidošana uzņēmumā.Tirgzinības pielietojums uzņēmumā.Uzņēmuma reklāma.Secinājumi.Priekšlikumi.
- Prakse lauku tūrisma uzņēmumā
- Prakse lauku tūrisma uzņēmumā
- Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета19
-
Restorānu prakse ēdināšanas uzņēmumā SIA "VDT" viesu nams "Province"
Отчёт по практике для университета20
-
Vadības prakse uzņēmumā "Hotel Rīga"
Отчёт по практике для университета21
-
Prakse mārketingā un grāmatvedībā
Отчёт по практике для университета11
-
Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā
Отчёт по практике для университета9
Оцененный!