Secinājumi un priekšlikumi
Autors balstoties uz prakses laikā pieredzēto izdarījis sekojošus secinājumus;
1. Raidījums “100 g kultūras” ir vadošais kultūras raidījums Latvijā, jo tas ir gan informējošs gan izglītojošs, kā arī vienīgais raidījums, kurš pilnībā atspoguļo visus kultūras notikumus, taču sakarā ar LTV valdes lēmumu raidījuma raidlaiks no 19.30, kas uzskatāms par prime time, nomainīts uz 23.15 kas uzskatāms par sliktu raidlaiku konkrētajam raidījumam, jo 19.30 paredzēts rādīt izklaidējošu raidījumu;
2. Liela nozīme projekta atpazīstamības veidošanā mūsdienās ir komunikācijai sociālajos medijos, jo tādā veidā tiek sasniegta lielāka auditorijas daļa un ir vairāk iespēju kā šo informāciju pasniegt interesantā veidā, raidījums „100 g kultūras” sociālajos medijos komunicē ar vidēju aktivitāti;
3. Veidojot kultūras raidījumu ir ļoti svarīgi būt informētiem par svaigākajiem gaidāmajiem notikumiem visās kultūras apakšnozarēs, lai varētu veidot plašu klāstu raidījumu un neatstātu novārtā kādu no apakšnozarēm, taču tā kā raidījums tiek pārraidīts 3 reizes nedēļā, nereti šo nosacījumu neizdodas izpildīt;
4. Raidījuma veidotājiem ir svarīgi personām uzdot padziļinātus jautājumus, lai raidījums nekļūtu par izklaidējošu, bet saglabātu analītiska raidījuma statusu, kas ir projekta pamatnosacījums, taču LTV valde uzstāj, ka nepieciešams sasniegt lielāku skatītāju auditoriju.
…