Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:872407
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Prakses organizācijas iekšējās vides raksturojums    4
1.1.  Raidījuma „100 g kultūras” iekšējās vides raksturojums    5
1.2.  Raidījuma „100 g kultūras” organizācijas struktūra    8
2.  Prakses organizācijas ārējās vides un ārējās komunikācijas raksturojums    10
2.1.  Raidījuma „100 g kultūras” ārējās vides raksturojums    11
2.2.  Raidījuma „100 g kultūras” ārējās komunikācijas raksturojums    12
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Autors balstoties uz prakses laikā pieredzēto izdarījis sekojošus secinājumus;
1. Raidījums “100 g kultūras” ir vadošais kultūras raidījums Latvijā, jo tas ir gan informējošs gan izglītojošs, kā arī vienīgais raidījums, kurš pilnībā atspoguļo visus kultūras notikumus, taču sakarā ar LTV valdes lēmumu raidījuma raidlaiks no 19.30, kas uzskatāms par prime time, nomainīts uz 23.15 kas uzskatāms par sliktu raidlaiku konkrētajam raidījumam, jo 19.30 paredzēts rādīt izklaidējošu raidījumu;
2. Liela nozīme projekta atpazīstamības veidošanā mūsdienās ir komunikācijai sociālajos medijos, jo tādā veidā tiek sasniegta lielāka auditorijas daļa un ir vairāk iespēju kā šo informāciju pasniegt interesantā veidā, raidījums „100 g kultūras” sociālajos medijos komunicē ar vidēju aktivitāti;
3. Veidojot kultūras raidījumu ir ļoti svarīgi būt informētiem par svaigākajiem gaidāmajiem notikumiem visās kultūras apakšnozarēs, lai varētu veidot plašu klāstu raidījumu un neatstātu novārtā kādu no apakšnozarēm, taču tā kā raidījums tiek pārraidīts 3 reizes nedēļā, nereti šo nosacījumu neizdodas izpildīt;
4. Raidījuma veidotājiem ir svarīgi personām uzdot padziļinātus jautājumus, lai raidījums nekļūtu par izklaidējošu, bet saglabātu analītiska raidījuma statusu, kas ir projekta pamatnosacījums, taču LTV valde uzstāj, ka nepieciešams sasniegt lielāku skatītāju auditoriju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация