Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:422346
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virziens un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības organizācija    4
2.1.  Lēmumu pieņemšana uzņēmumā “X”un ar to saistītās darbības    7
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    8
4.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    11
5.  Uzņēmuma starptautiskās finansu un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    12
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus/darbības stratēģijas    13
7.  Uzņēmuma iestādes starptautiskās ekonomiskās attiecības    14
8.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko attiecību, darbības un vadības organizācijas kopvērtējums    15
  Pielikumi    16
Фрагмент работы

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” atbilstoši likumam „Par sabiedrībām ar ierobežotu atbildību”1 ir dibināta pamatojoties uz dibināšanas līgumu Tā ir slēgta sabiedrība, kuras daļas nav publiskās apgrozības objekts.
Uzņēmums ir uzskatāms par mikrouzņēmumu, jo tā neto apgrozījums nepārsniedz 700 000 Ls gadā un tajā ir nodarbināti 6 cilvēki. Tas ir reģistrēts komercreģistrā 2007. gada 1. februārī, Rīgā.
Juridiskā adrese - Rīga, Kurzemes prospekts 58-10, Rīga LV-1067
Faktiskā darbība – ofiss – atrodas Atlasa ielā 7a, Rīgā
SIA „Mr. Munks” pamatkapitāla lielums ir 2 000 (divi tūkstoši latu). Vienas daļas nominālvērtība ir Ls 1,00 (viens lats). Kopējais daļu skaits ir 2000 (divi tūkstoši).
Uzņēmuma galvenie darbības virzieni atbilstoši NACE2 kodiem ir:
18.1. poligrāfija un ar to saistītas palīgdarbības;
50. Izdevējdarbība;
90. Radošas, mākslinieciskas un izklaides darbības.
„X” nodarbojas ar pilna servisa sniegšanu poligrāfijas un reklāmas jomā.. Konkrētajā gadījumā tas nozīmē to, ka uzņēmums nodarbojas ne tikai ar pakalpojuma izstrādi (grafiskais dizains, maketu un izklājumu izstrāde, kopējā vizuālā tēla veidošana uzņēmumam), bet arī kā poligrāfijas pakalpojumu brokeris – ņemot vērā dažādās prasības pret poligrāfijas metodēm, kvalitāti, cenu un apjomiem, sniedz vispiemērotāko risinājumu no sadarbības partneru piedāvājumiem. Sadarbības partneri visbiežāk ir tipogrāfijas, dažādu preču vairumtirdzniecības pārstāvji, reklāmas aģentūras.
Uzņēmumam nav atsevišķu struktūrvienību, kā arī noliktavas, jo gatavā produkcija parasti atrodas izgatavotāja noliktavā un tiek piegādāta patērētājiem uzreiz pēc izgatavošanas…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация