Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:604907
 
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Viesnīcas raksturojums    3
  Viesnīcas darbības funkcijas, mērķi un stratēģija    3
  Viesnīcas pakalpojumi un produkti, to kvalitāte    3
  Viesnīcas pakalpojumi    3
  Viesnīcas produkti    4
  Kvalitāte    6
  Viesnīcas resursi un to izmantošana    7
  Viesnīcas finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji    8
  Viesnīcas organizatorisko struktūra un vadība    9
  Viesnīcas personāls un tā darba organizācija    9
  Viesnīcas darbība mārketingā    10
  Viesnīcas darbs ar klientiem    10
  Darbs Room service    11
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    13
Фрагмент работы

Viesnīcas raksturojums
Viesnīca „Imperial Rhodes” atrodas uz vienas no Grieķijas lielākajām salām- Rodas salas. Viesnīca atrodas tikai 4 km no Rodas centra. Tā piedāvā lieliskas atpūtas, izklaides un sporta iespējas cilvēkiem, kas atbraukuši atpūsties, iespēju iepazīt grieķu kultūru un apskatīt kultūrvēsturiskus pieminekļus un vietas, kas atrodas pavisam netālu. Piemēram, Lindos un tā akropole atrodas tikai 35 km attālumā. Viesnīca ir ideāli piemērota ģimenēm ar bērniem, jo piedāvā plašas izklaides iespējas visu vecumu pārstāvjiem, gan cilvēkiem, kas vēlas netraucēti un mierīgi pavadīt savu atvaļinājumu, relaksēties un izbaudīt piedāvātās iespējas viesnīcā un Rodas salā kopumā.
Viesnīcas darbības funkcijas, mērķi un stratēģija.
Kā jau ikvienam uzņēmuma mērķis ir iegūt pēc iespējas lielāku peļņu,šogad kā viens no mērķiem arī varētu tikt uzskatīts, viesnīcas vārda popularizēšana tūristu vidū. Jo viesnīcā pirms tam ir darbojusies zem Hilton zīmola un tūristi meklējot atpūtas vietu Roda,zināja,ko Hilton spēj piedāvāt. Izveidojot jaunu nosaukumu, it īpaši smagās ekonomiskās krīzes apstākļus ir liels izaicinājums viesnīcas menedžeriem ,iegūt pēc iespējas vairāk klientus.
Lai spētu sasniegt uzņēmuma izvirzītos mērķus ir nepieciešama stratēģija. Šajā gadījumā, viens no stratēģijas galvenajiem punktiem , autoresprāt, ir mārketinga kampaņas, lai gan tūrisma aģentūras uzzināt par viesnīcu, gan arī vienkāršie tūristi. Reklāmas tika filmētas diemžēl jau sezonas vidū, jau iespējams, tad bija par vēlu, ja domā bija iegūt vairāk tūristus tieši pirmajā sezonā. …

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1312277
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация