-
Prakses atskaite AS "Cēsu alus"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4-5 | |
1. | Uzņēmuma un Biroja darbs | 6 |
1.1. | Uzņēmuma dibināšanas apliecinošie dokumenti | 6 |
1.2. | Vadības organizatoriskā struktūra: vadība un personāls | 6 |
1.3. | Uzņēmējdarbība (komercdarbība): pienākumi, uzdevumi | 7-9 |
2. | Uzņēmuma mārketinga komplekss | 10-11 |
2.1. | Uzņēmuma produkta politika | 10-11 |
2.2. | Uzņēmuma cenu politika | 11 |
2.3. | Uzņēmuma atrašanās vieta, pieeja produktu sadalei | 12 |
2.4. | Mārketinga komunikācija | 12-16 |
2.5. | Pakalpojuma mārketinga kompleksa analīze | 17-19 |
3.1. | Uzņēmuma iekšējās vides elementi | 20-21 |
3.2. | Mikroekonomikas faktori | 22-23 |
3.3. | Makrovides faktori | 23-24 |
4.1. | Klientu apkalpošana | 25 |
4.2. | Ieteikumi darbā ar klientiem | 25 |
5. | Klientu aptauja | 26 |
5.1. | Aptaujas veikšanas paņēmiens | 26 |
5.2. | Priekšlikumi | 26 |
6.1. | Principi un kritēriji | 27 |
6.2. | Esošie tirgus aptveršanas stratēģijas | 28 |
6.3. | Uzņēmuma iespējas un lietderība sākt darbību citā tirgus segmentā | 28 |
7. | Konkurenti | 29 |
7.1. | Konkurentu situācija | 29 |
7.2. | Uzņēmuma tiešie konkurenti | 29-32 |
7.3. | Cenu līmenis | 32 |
8. | Izmantotā literatūra | 33 |
9. | Pielikumi | 34 |
Ievads
Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veicat uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Tieši ar šiem punktiem sākumā saskārās arī A/S „Cēsu alus”, kurus izkopjot ir ieguvis pastāvīgu un veiksmīgu uzņēmumu, kurš nodarbojas par produktu pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu klientiem. Šo iemeslu dēļ, A/S „Cēsu alus”, es izvēlējos par savu prakses vietu.
A/S „Cēsu alus” juridiskā adrese ir Aldaru laukums 1, Cēsis. Sabiedrība ir reģistrēta Komercreģistrā ar vienoto reģistrācijas numuru 40003030721. AS Cēsu alus reģistrācija datums uzņēmuma reģistrā 1991. gada 27. septembrī. Komercreģistrā uzņēmums pārreģistrējās 2004. gada 17. septembrī.
Sabiedrības lielākais akcionārs ir tās mātes sabiedrība A.Le Coq Group AS, kurai pieder 98,5% no Sabiedrības pamatkapitāla.
A/S „Cēsu Alus” darbības joma jau kopš 1590. gada ir alus, gāzēto bezalkoholisko dzērienu un alkoholisko kokteiļu ražošana un tirdzniecība, kā arī enerģijas dzērienu, sidru, sulu un sulu dzērienu vairumtirdzniecība. Papilddarbības veidi ir vairumtirdzniecība, imports, eksports, iepakošana, uzglabāšana, ražošanas laboratorija.
Prakses mērķis:
Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
…
Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru. Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veicat uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt. Tieši ar šiem punktiem sākumā saskārās arī A/S „Cēsu alus”, kurus izkopjot ir ieguvis pastāvīgu un veiksmīgu uzņēmumu, kurš nodarbojas par produktu pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu klientiem. Šo iemeslu dēļ, A/S „Cēsu alus”, es izvēlējos par savu prakses vietu.
- Prakse biedrībā "Avantis"
- Prakses atskaite AS "Cēsu alus"
-
Sabiedrisko attiecību prakses atskaite SIA "Borts"
Отчёт по практике9 Реклама, маркетинг, Общественные отношения
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Ražošanas prakses atskaite A/S ”Aldaris”
Отчёт по практике для университета11
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Отчёт по практике для университета17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета52
-
Pārdošanas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36