Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:412315
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2008.g. - 2011.g.
Фрагмент работы

Secinājumi:
1. Pateicoties veiksmīgi īstenotajai bankas stratēģijai, izdevīgajiem finanšu produktiem, ka arī augstajam klientu servisa līmenim, DnB NORD Banka ir viena no straujāk augošajām bankām Latvijā.
2. DnB NORD Banka Latvijā ir meitas uzņēmums, tādēļ tai ir jāpakļaujas daudziem norādījumiem un nosacījumiem, ko tai uzliek mātes bankas.
3. A/S DnB NORD Bankai ir 30 filiāles Latvijas lielākajās pilsētās, 2 norēķinu grupas, Hipotekārās kreditēšanas centrs un 8 uzņēmumu apkalpošanas centri.
4. Banka piedāvā plaša klāsta pakalpojumus klāstu kā juridiskām, tā arī fiziskām personām, kas sniedz visus nepieciešamos finanšu pakalpojumus, piedāvājot individuālus risinājumus katrai finanšu situācijai.
5. DnB NORD Bankas cenu politika ir balstīta uz to, lai sabalansētu bankas izdevumus un ieņēmumus, apmierinātu klientu vēlmi saņemt bankas pakalpojumus par zemāku samaksu.
6. Viens no galvenajiem DnB NORD Bankas resursiem ir tās darbinieki, kas ar savām zināšanām un augsto kvalifikācijas līmeni, sniedzot kvalitatīvus pakalpojumus, palielina uzņēmuma peļņu un prestižu.
7. Bankas pakalpojumu patērētāji ir gan patērētāju, gan biznesa, gan starptautiskā tirgus dalībnieki- visas sociālās grupas – gan uzņēmēji, gan strādājošie iedzīvotāji, pensionāri, studenti, un citi.
8. Lai nodrošinātu pilnvērtīgu un drošu ikdienas darbu, ikviena darbība DnB NORD Bankā notiek elektroniski, katram darbiniekam esot savai datu bāzes piekļuves parolei.
9. Bankas klientu skaits 2010. gadā palielinājās par 6,3%, to skaitā par 16% palielinājās bankas klientu- mazo, vidējo un lielo uzņēmumu skaits, arī izdoto maksājumu karšu skaits palielinājās par 25%.
10. Ja klients saprot vajadzību pārveidot savas saistības, tad Banka to atbalsta, dzēšot kredīta kavējuma procentus, un neprasa papildus komisijas
11. DnB NORD Bankai, lai piesaistītu jaunus klientus, paaugstinātu pieprasījumu pēc pakalpojumiem un virzīt jaunus bankas produktus tirgū, ir piesaistošas un izdevīgas mārketinga aktivitātes.
12. Aktīvu kopsummu augšgalā vispirms ir SWEDBANK, SEB Banka, NORDEA Bank Latvija, tad DNB NORD Banka un Citadele banka, kas uzskatāmas par lielākajām konkurentēm.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация