Secinājumi.
• Praktiskas zināšanas un iemaņas ir svarīgas darbam restorāna virtuvē, lai varētu pagatavot viesnīcas viesiem brokastu ēdienkartē iekļautos ēdienus.
• Iepazinos ar viesnīcas iekšējo struktūru un darbinieku lomu uzdevumu izpildē, komandas darbam ir liela nozīme kopējā mērķa sasniegšanai.
• tika gūts ieskats jaunāko tehnoloģiju (datorizēto sistēmu) izmantošanā, kas būtiski atvieglo ikdienas darbu ar kalkulācijām, noliktavu uzskaitēm u.t.t.
• Produkta vērtību palielina ne tikai produkta kvalitāte, apkalpošanas kvalitāte bet kopējā gūtā pozitīvā pieredze viesim izmantojot sniegtos pakalpojumus.
Priekšlikumi
• Ņemot vērā lielo darbinieku rotāciju, vēlams ieviest atalgojumā bonusu sistēmu, kas, iespējams, samazinātu darbinieku rotāciju. Bonusu sistēma izpaustos ar piemaksām pie algas ņemot vērā darbinieku darba stāžu uzņēmumā.
• Izvietot virtuvē pie produktu sagatavošanas cehiem tehnoloģiskās kartes, vai nu pielīmētas pie sienas vai ievietotas plēves kabatiņās, lai neskaidrību gadījumā darbinieks varētu precizēt neskaidrības, kuras radušās darba gaitā. Vēlams būtu arī pievienot gatavo ēdienu attēlus. Tas būtu nepieciešams, lai spētu nodrošināt nemainīgu gatavās produkcijas kvalitāti.
…