Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:126982
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un tā darbības raksturojums    4
2.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma raksturojums atbilstīgi tā tipam    4
3.  Atsevišķo saimniecisko un servisa dienesta darbības raksturojums    4
4.  Uzņēmuma darba organizācijas principi    6
5.  Prakses bāzes uzņēmuma darbības vērtējums    7
6.  Uzņēmuma vieta tirgū    8
7.  Ēdienkartes un dzērienu kartes raksturojums    8
8.  Apkalpošanas kultūra    8
9.  Ēdienu un dzērienu pasniegšanas nosacījumu ievērošana    9
10.  Ēdienu kvalitātes raksturojums    9
12.  Sanitāro un drošības tehnikas noteikumu ievērošana izņēmumā    9
13.  Produktu, izejvielu un uzņēmuma gatavās produkcijas uzglabāšanas noteikumu un gatavās produkcijas realizācijas noteikumu ievērošana    10
14.  Produkcijas piegādes, uzglabāšanas, norēķinu un realizācijas principi    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
Фрагмент работы

Secinājumi.
• Praktiskas zināšanas un iemaņas ir svarīgas darbam restorāna virtuvē, lai varētu pagatavot viesnīcas viesiem brokastu ēdienkartē iekļautos ēdienus.
• Iepazinos ar viesnīcas iekšējo struktūru un darbinieku lomu uzdevumu izpildē, komandas darbam ir liela nozīme kopējā mērķa sasniegšanai.
• tika gūts ieskats jaunāko tehnoloģiju (datorizēto sistēmu) izmantošanā, kas būtiski atvieglo ikdienas darbu ar kalkulācijām, noliktavu uzskaitēm u.t.t.
• Produkta vērtību palielina ne tikai produkta kvalitāte, apkalpošanas kvalitāte bet kopējā gūtā pozitīvā pieredze viesim izmantojot sniegtos pakalpojumus.

Priekšlikumi
• Ņemot vērā lielo darbinieku rotāciju, vēlams ieviest atalgojumā bonusu sistēmu, kas, iespējams, samazinātu darbinieku rotāciju. Bonusu sistēma izpaustos ar piemaksām pie algas ņemot vērā darbinieku darba stāžu uzņēmumā.
• Izvietot virtuvē pie produktu sagatavošanas cehiem tehnoloģiskās kartes, vai nu pielīmētas pie sienas vai ievietotas plēves kabatiņās, lai neskaidrību gadījumā darbinieks varētu precizēt neskaidrības, kuras radušās darba gaitā. Vēlams būtu arī pievienot gatavo ēdienu attēlus. Tas būtu nepieciešams, lai spētu nodrošināt nemainīgu gatavās produkcijas kvalitāti.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация