Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:439946
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
SIA „Farma” Raimonda Aptieka ārējās vides analīze    2
II  Uzņēmuma iekšējie apstākļi    10
III  Mārketinga pamata elementi    11
IV  Pielikums    13
Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Фрагмент работы

1.Makrovide.Tā veido vispārējos tās vides apstākļus, kurā atrodas uzņēmums. Lielākoties makrovidei nav nekāda speciāla virzība pret atsevišķu uzņēmumu. Vienlaikus katrs atsevišķais uzņēmums izjūt ārējās vides faktoru iedarbību un uzņēmums šos faktorus nevar vadīt.
Makrovides faktori ir:
Demogrāfiskie faktori ir: iedzīvotāju skaita pieaugums, to izvietojums teritorijā, apdzīvotības blīvums, migrācijas tendences, vecuma struktūra, dzimstība un mirstība, iedzīvotāju izglītības līmenis, veselības stāvoklis.
Uzņēmumam „Raimonda aptieka” ir svarīgs iedzīvotāju skaita pieaugums, jo līdz ar to arī noteiktas pirktspējas apstākļos palielinās vajadzības, kas sekmē tirgus attīstību.
Neatkarīgi no šiem apsvērumiem iedzīvotāju skaita pieaugums uz katru uzņēmumu iedarbojas savādāk, katrs uzņēmums atšķirīgi reaģē uz to. Svarīga nozīme ir arī iedzīvotāju sadalījumam pēc vecuma grupām, pēc dzimuma. Jāņem vērā, ka galvenais patērētājs visbiežāk ir nevis indivīds, bet ģimene. Tāpēc pieprasījuma attīstības tendenču noteikšanā svarīgi ir arī tādi faktori, kā bērnu skaits ģimenē, laulību un šķiršanās gadījumu samēri, strādājošo ģimenes locekļu skaits.
Šis faktors tieši ietekmē uzņēmuma SIA„Farma” Raimonda Aptieka darbību, jo pieprasījumu pēc uzņēmuma produkcijas nodrošina iedzīvotāju veselības stāvoklis.[2., 98.]
Ekonomiskie faktori ir: finansu stāvoklis un kredīta reitings valstī, valūtas stabilitāte, nodokļu sistēma, inflācijas līmenis, iedzīvotāju pirktspēja, izmaiņas iedzīvotāju patēriņa struktūrā.
Valsts ekonomiskais stāvoklis var būtiski, kaut arī netieši ietekmēt uzņēmumus caur inflāciju, procentu likmi, bezdarbu, iedzīvotāju maksātspēju u.c. Inflācijas laikā uzņēmuma izdevumi par resursiem nemitīgi pieaug, ar to neizbēgami saistīta cenas paaugstināšana, lai segtu lielās izmaksas. [2., 97]
Kad palielinās bezdarbs uzņēmumam ir it kā plašākas iespējas darbinieku izvēles jomā, taču maksātspējas samazināšanās nozīmē arī pieprasījuma (pēc precēm un pakalpojumiem ) samazināšanos. Iedzīvotāju pirktspējas pazemināšanās, pirmkārt skar uzņēmumus, kas ražo un pārdod ilgstošas lietošanas preces. Savus nelielos ienākumus „Raimonda aptiekas” pircēji iztērē savu fizioloģisko vajadzību apmierināšanai.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация